Miss Angelina Skrevet 6. desember 2004 #1 Skrevet 6. desember 2004 http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=6798 Sjekk her om du er dum eller ikke!! Jeg er ikke dum!! Hvordan går det med dere??
Mamma1 Skrevet 6. desember 2004 #2 Skrevet 6. desember 2004 Nope! Nå ble jeg jammen glad! Betyr sikkert at eksamen går strålende..
Nick Etmitt Skrevet 7. desember 2004 #10 Skrevet 7. desember 2004 Testen er feil: På siste spørsmål sier han. Du har 3 epler og du tar vekk 2 av dem. Hvor mange epler har du? Da har du for svarte fortsatt 3 epler. Hvor skulle det ellers blitt av det ene eplet du ikke tok?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. desember 2004 #11 Skrevet 7. desember 2004 Testen er feil: På siste spørsmål sier han. Du har 3 epler og du tar vekk 2 av dem. Hvor mange epler har du? Da har du for svarte fortsatt 3 epler. Hvor skulle det ellers blitt av det ene eplet du ikke tok? "There are three apples and you take two away...", sier han.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. desember 2004 #13 Skrevet 7. desember 2004 You are dumb! You are a looser! Du har jo store pupper. Hadde du forventet deg noe annet?
Samantha Skrevet 7. desember 2004 #14 Skrevet 7. desember 2004 Du har jo store pupper. Hadde du forventet deg noe annet? Ålreeeeit! I rest my case!!
Cata Skrevet 7. desember 2004 #15 Skrevet 7. desember 2004 ...er både dum og ukonsentrert. En tekstmelding plinget inn midt i testen så det var ett spørsmål jeg ikke fikk med meg....
Nick Etmitt Skrevet 8. desember 2004 #18 Skrevet 8. desember 2004 "There are three apples and you take two away...", sier han. Ok. Han burde heller sagt: You are death and dumb
Hunky Dory Skrevet 8. desember 2004 #19 Skrevet 8. desember 2004 Ok. Han burde heller sagt: You are death and dumb evt. deaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå