Gå til innhold

Risting under orgasme.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tidligere fikk jeg roligere orgasmer, uten mye stønning å kroppen skalv bare litt. I den senere tiden har jeg fått veldig harde å langvarige orgasmer som slår meg helt ut. Jeg stønner som en gal å rister å skjelver uten kontroll. Jeg får helt kramper i kroppen å er helt tom å utslitt. Hikster å hyperventilerer etter orgasme å føler jeg har hatt en kjempe treningsøkt etterpå. Tenker at dette kan bli for intenst å at det nesten er skadelig for kroppen?

Litt merkelig dette, fordi det kom ganske fort, lissom nesten fra ene dagen til den neste.

Anonymkode: c5aa1...b58

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tidligere fikk jeg roligere orgasmer, uten mye stønning å kroppen skalv bare litt. I den senere tiden har jeg fått veldig harde å langvarige orgasmer som slår meg helt ut. Jeg stønner som en gal å rister å skjelver uten kontroll. Jeg får helt kramper i kroppen å er helt tom å utslitt. Hikster å hyperventilerer etter orgasme å føler jeg har hatt en kjempe treningsøkt etterpå. Tenker at dette kan bli for intenst å at det nesten er skadelig for kroppen?

Litt merkelig dette, fordi det kom ganske fort, lissom nesten fra ene dagen til den neste.

Opplever det samme. Mvh mann 😘

Anonymkode: dbc5a...04f

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opplever det samme. Mvh mann 😘

Oki, opplevde du at det plutselig ble mye hardere? Eller har det vært sånn hele tiden?

Gjorde du eller din partner noe som gjorde det mye mere intenst?

Skrevet

Tror det er ganske vanlig. Mange av mine sexpartnere har måttet ta en "ristepause" mellom slaga. Tror heller ikke det er skadelig.

Skrevet

Har det på samme måte. Bare nyt det. 

Skrevet
20 minutter siden, Svinepels skrev:

Tror det er ganske vanlig. Mange av mine sexpartnere har måttet ta en "ristepause" mellom slaga. Tror heller ikke det er skadelig.

Oki, bra å høre at det er flere som er sånn. Er det jenter eller gutter? Ristepause, må dem hvile mellom orgasmene eller må du stoppe opp litt så de lander litt, hvis du skjønner? Har på en måte ikke direkte følelse av at det er skadelig, men jeg blir utrolig sliten å støl etter en skikkelig omgang 

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oki, bra å høre at det er flere som er sånn. Er det jenter eller gutter? Ristepause, må dem hvile mellom orgasmene eller må du stoppe opp litt så de lander litt, hvis du skjønner? Har på en måte ikke direkte følelse av at det er skadelig, men jeg blir utrolig sliten å støl etter en skikkelig omgang 

Både og. Jeg må stoppe opp så de får slappe av. Hun jeg dater nå sier at hun ikke trenger å trene lenger så lenge hun har sex med meg iblandt, da hun blir veldig støl.

Skrevet
10 minutter siden, Svinepels skrev:

Både og. Jeg må stoppe opp så de får slappe av. Hun jeg dater nå sier at hun ikke trenger å trene lenger så lenge hun har sex med meg iblandt, da hun blir veldig støl.

Det høres veldig mye likt ut som jeg har det. Det blir så mye å intenst at jeg må roe litt ned så jeg får tilbake pusten før orgasmen kommer.  Jeg hyperventilerer så jeg ikke får puste å da blir orgasmen så intens at jeg svimer av. Etterpå er jeg helt støl av kramper å puster så mye at jeg ikke får inn nok luft. Etterpå må jeg ha 10 min pause før jeg kan ha flere orgasmer.

Skrevet

Eg trur det er ganske normalt eg... Som oftast når ev tar dama bakatte, hender det att eg får så kraftig orgasme att heile meg rester voldsomt og eg berre blacka heilt ut. Eg rett og slett besvimer. Ei  fantastisk følelse. Og ho er kjempeglad for att ho klarer å gje meg slike orgasmar. NYT DET!!!!!!

Gjest Underdanie
Skrevet
3 minutter siden, Stina1 skrev:

Eg trur det er ganske normalt eg... Som oftast når ev tar dama bakatte, hender det att eg får så kraftig orgasme att heile meg rester voldsomt og eg berre blacka heilt ut. Eg rett og slett besvimer. Ei  fantastisk følelse. Og ho er kjempeglad for att ho klarer å gje meg slike orgasmar. NYT DET!!!!!!

Hei! Høres helt fantastisk ut, må være en helt fantastisk opplevelse. 😊

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Partneren din er heldig som får oppleve det. Det er få ting som er så artig som at partneren din liker fryktelig å ha sex med deg :)

Anonymkode: 4eb44...1e0

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Partneren din er heldig som får oppleve det. Det er få ting som er så artig som at partneren din liker fryktelig å ha sex med deg :)

Anonymkode: 4eb44...1e0

TS her. Føler meg som verdens heldigste jeg. Partneren min digger å gi meg orgasmer som nesten tar livet av meg 😊

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oki, opplevde du at det plutselig ble mye hardere? Eller har det vært sånn hele tiden?

Du, jeg var alene.. men tenkte på "partner"... føltes nesten ut som jeg ble en kvinne til tider👁....  veldig intenst og kroppslig  har vært litt sånn med henne også... er ikke noe proff så skal ikke uttale meg for mye.. men det må nok være en form for love conecting på dypere nivå.. ?

Gjest Axl Rose
Skrevet

Jeg får mer rykninger, med litt skjelvinger. Det er langt i fra skadelig for faen:fnise: Bare deilig. Nyyyyyyyyyyyyyyt det!

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må egentlig si det var veldig, tillits vekkende... en form for aha opplevelse kanskje

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du, jeg var alene.. men tenkte på "partner"... føltes nesten ut som jeg ble en kvinne til tider👁....  veldig intenst og kroppslig  har vært litt sånn med henne også... er ikke noe proff så skal ikke uttale meg for mye.. men det må nok være en form for love conecting på dypere nivå.. ?

Hørtes digg ut. Hva gjorde du da du fikk så kraftig orgasme?  Kult at du følte deg som jente. Hva gjorde du som fikk deg til å føle som jente, skreik du å stønne fælt da?😊

Skrevet
34 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Jeg får mer rykninger, med litt skjelvinger. Det er langt i fra skadelig for faen:fnise: Bare deilig. Nyyyyyyyyyyyyyyt det!

Hørtes syyykt deilig ut da😊

Skrevet

det eneste farlige, er vel at de kan være vanedannende.

Anonymkode: be78e...e68

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det eneste farlige, er vel at de kan være vanedannende.

Anonymkode: be78e...e68

Ja, ikke sant 😊

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørtes digg ut. Hva gjorde du da du fikk så kraftig orgasme?  Kult at du følte deg som jente. Hva gjorde du som fikk deg til å føle som jente, skreik du å stønne fælt da?😊

Jeg vil tro det var to sjeler en tanke som gjorde det, kanskje? Gjorde liksom ikke noe annet.. bare følte jeg ble, "partneren" i en liten stund...🙃 Vi er kanskje i en litt tillitsbyggende fase..  noe spirituelt.. noe third eye opplegg...    eller er jeg helt på vidda?  Kanskje bare en annen som har svaret på det ? 🤓

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...