Nesly Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Er det greit at en dame og en mann, der begge er gift med hver sin partner, går turer sammen? Bare de to, på dag og kveldstid. Er det rart, eller OK? Hadde dere syns det var greit, og ikke minst greit om din ektefelle gjorde det?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Ja det er helt greit. Fint å ha en turkamerat. Anonymkode: 00c5e...695 8
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #3 Skrevet 27. januar 2017 Ser ikke problemet? Det er da helt ok og normalt å ha venner av motsatt kjønn? Jeg har flere kamerater, som jeg treffer på egenhånd, bare vi to, på alt fra kino til fjellturer til kafeturer. Mannen min har venninner han treffer og gjør ting med. Vi hadde begge kamerater/venninner fra før vi ble sammen, vi dumper da ikke vennene våre bare fordi vi giftet oss. Anonymkode: dab4f...b4c 11
Gjest Kattifnatten Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 Det høres jo hyggelig ut, hadde hatt null problem med det. Skal man ikke kunne være venner fordi man er mann og kvinne?
Athene Skrevet 27. januar 2017 #6 Skrevet 27. januar 2017 Det gjør jeg ofte, jogger med en god venn/nabo av meg da jeg ikke liker å løpe alene i mørket. Jeg drar til og med å jobbturer med overnatting, alene med mannlige kollegaer. Da er vi ute og spiser sammen på kvelden. Det samme gjør mannen. Vi stoler da på hverandre og at den andre ikke er utro. Hadde vi ikke gjort det ville vi ikke vært sammen. 7
Tippemor Skrevet 27. januar 2017 #7 Skrevet 27. januar 2017 Jeg ser ikke noe problem med det..men min mann gjør:( desverre..
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #8 Skrevet 27. januar 2017 I utgangspunktet synes jeg det er helt ok. Men om de to har noen form for historie eller partneren som er hjemme har blitt bedratt tidligere, så kan jeg skjønne om vedkommende er skeptisk. Åpenhet og kommunikasjon er da nøkkelen for at det skal gå bra. Anonymkode: 4b924...092 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #9 Skrevet 27. januar 2017 Jeg har aldri forstått når noen gjør det til et problem. Er selv jente med mange guttekompiser, og kjæresten min (mann) har venninner. Men jeg har venninner som syns det er uakseptabelt. Med den logikken så burde ikke lesbiske ha venninner og homofile ha guttevenner. Man vet jo hvor intimitetsgrensene går om man er et voksent menneske. Anonymkode: 38696...81c 1
fuglekvitter__ Skrevet 27. januar 2017 #10 Skrevet 27. januar 2017 (endret) 9 timer siden, Nesly skrev: Tur sammen med en av motsatt kjønn når en er gift. Er det greit at en dame og en mann, der begge er gift med hver sin partner, går turer sammen? Bare de to, på dag og kveldstid. Er det rart, eller OK? Hadde dere syns det var greit, og ikke minst greit om din ektefelle gjorde det? Nå er ikke jeg gift, så jeg vet ikke helt, jeg. Aldri har jeg vært det heller så det er litt vanskelig å svare på. Hvis de er barndomsvenner så er ikke det så rart, men hvis de ikke er det og går turer med hverandre på kveldstid så ville jeg spurt og kanskje begynt å lure, ja. Hvis jeg var gift og hvis min ektemann hadde gått turer med en dame som også er gift på kvelden så hadde jeg syntes det var litt rart og jeg ville ikke likt det. Det er dårlig gjort av begge to. Å droppe alle andre til fordel for hverandre. Å be dem skille seg blir vel litt drøyt p.g.a noen kveldsturer, så det er sikkert bare et meget godt vennskap og en stor reduksjon av noen kalorier. Nå ser jeg at dette er skrevet om her igjen, og det gjør egentlig ingenting, men det er bare det samme temaet hele tiden. Det må være skikkelig kjipt hvis de som er gift med dem må gå rundt å lete etter de fordi dem skal ut å gå tur med hverandre igjen. Endret 27. januar 2017 av fuglekvitter__
Serana Skrevet 28. januar 2017 #11 Skrevet 28. januar 2017 Jeg ser ikke problemet. Det er ikke akkurat slik at de puler oppetter et tilfeldig tre under turen deres, bare fordi den ene har pikk og den andre har vagina. Om ektefellene til disse to ikke er interesserte i å trene/gå tur sammen, eller ikke har mulighet til å bli med på turen, så er det likevel kjekkere å gå tur med noen man kjenner, enn å gå tur helt alene.
Wenda Skrevet 28. januar 2017 #12 Skrevet 28. januar 2017 Ser ikke problemet med det, men hva som er greit for meg er ikke nødvendigvis greit for andre. Her må dere rett og slett sette dere ned og diskutere hvor grensene i deres forhold går Min mann og jeg har ikke noe problemer med slikt iallefall. Menn og kvinner kan faktisk være venner, selv om mange her på KG mener det motsatte iflg enkelte tråder 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #13 Skrevet 28. januar 2017 See virkelig ikke problemet med det. Ei heller om en var gift og andre singel. Venner må man få ha. Anonymkode: ea2e5...c37
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #14 Skrevet 29. januar 2017 12 timer siden, Serana skrev: Jeg ser ikke problemet. Det er ikke akkurat slik at de puler oppetter et tilfeldig tre under turen deres, bare fordi den ene har pikk og den andre har vagina. Om ektefellene til disse to ikke er interesserte i å trene/gå tur sammen, eller ikke har mulighet til å bli med på turen, så er det likevel kjekkere å gå tur med noen man kjenner, enn å gå tur helt alene. Eh.. jo jeg gjør det med min trimkamerat.... Anonymkode: bf2ff...1c8 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #15 Skrevet 29. januar 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh.. jo jeg gjør det med min trimkamerat.... Anonymkode: bf2ff...1c8 Du gjør det bare fordi den ene av dere har vagina og den andre en penis? Og gjør du det med alle du er ute og trimmer med som er av det motsatte kjønn? Eller kanskje du burd lese setningen en gang til? Anonymkode: 5d337...d4a 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #16 Skrevet 29. januar 2017 Jeg hadde IKKE syntes det hadde vært greit om mannen min hadde tilbragt tid med en annen dame bare de to, tur eller andre ting. Nei, nein, no, nope. Anonymkode: 8594c...52f
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #17 Skrevet 29. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde IKKE syntes det hadde vært greit om mannen min hadde tilbragt tid med en annen dame bare de to, tur eller andre ting. Nei, nein, no, nope. Anonymkode: 8594c...52f Hvorfor er du sammen med en mann du ikke stoler på? Anonymkode: a540c...524 1
brownbrown Skrevet 29. januar 2017 #18 Skrevet 29. januar 2017 På 1/27/2017 den 13.36, Tippemor skrev: Jeg ser ikke noe problem med det..men min mann gjør:( desverre.. din mann vet hvordan andre menn oppfører seg. hvordan menn later til å være venner på falske premisser, kun for å komme ned i trusen på deg til slutt. skjønner han godt hilsen en som har gjort det før 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #19 Skrevet 30. januar 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du sammen med en mann du ikke stoler på? Anonymkode: a540c...524 Det handler ikke om å stole på. Hadde jeg ikke stolt på ham, hadde jeg ikke vært sammen med ham. Men ser det som et sykdomstegn i kjærligheten hvis man har behov for å ha alenetid med en venn av det motsatte kjønn som ikke er familie og lignende. Møter man på noen er det ingenting i veien for å gå sammen hjem eller hva det skulle være, men hvis mannen min hadde hatt ukentlige møter alene med en eller annen dame, hadde jeg tenkt at her er det noe han mangler i forholdet til meg. Jeg er ikke en av de naive damene som insisterer på at man "bare er venner" med en av det motsatte kjønn i en sånn setting. Det er utrolig åpenbart for meg at hvis man til stadighet går tur eller gjør andre ting i tosomhet, så bygges det er relasjon som raskt leder til emosjonell utroskap. Det ville ikke falt meg inn å gå turer med en eller annen dude, og jeg ville ikke akseptert om partneren min hadde gjort det. Anonymkode: 8594c...52f 1
Neket Skrevet 30. januar 2017 #20 Skrevet 30. januar 2017 Det må da være helt greit! Er ikke alle som synes det er så kult å gå tur eller trene eller bake kaker eller hva det nå skulle være, eller ikke har tid og ork. Da må det jo være greit at partneren gjør ting sammen med andre som liker å gjøre det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå