Gå til innhold

Mat du egentlig liker, men har spist for mye av

Anbefalte innlegg

Skrevet

Appelsinjuice. Jeg pleide å bruke det som blandevann, og selv om jeg aldri blir fyllesyk så synes jeg appelsinjuice nå smaker alkohol, selv om det kun er ren juice:P

Leverpostei. Sverger på at det var det eneste jeg hadde på brødskiva hele barneskolen...

Potet. Mutter'n elsket (overkokt) potet, og et var jo selvsagt det jeg også fikk:P

Fiskepudding. Mutter'n som er synderen igjen her, hun stekte dem ikke lenge nok så de var rå i midten, om jeg la dem i panna igjen så "svidde jeg dem og ødela den gode maten." :dry: De ble overhodet ikke svidd.

Anonymkode: 3b212...e49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pizza, lilla påskeegg og freia sjokoladeplate. Kan fint få det ned dersom jeg får det servert, men ville ikke funnet på å kjøpe/lage det selv. 

Anonymkode: 6c22f...0c5

Gjest Supersol
Skrevet

Bearnaisesaus ifra Toro og Knorr. Er veldig lei selv om det egentlig er veldig godt. 

Skrevet

Sjokoladetrøfler og skyr.

Anonymkode: c7fa8...7c3

Skrevet

Kebab - gått mye av det siden jeg begynte på Videregående og til den dag i dag. (9 år) 

bare for å svare på et spørsmål som ikke er stillt, nei jeg er overhodet ikke feit eller antydning til overvektig 

Anonymkode: 6de8f...239

Skrevet

Wok. Forspiste meg på wok når jeg studerte, det var jo så enkelt, billig og sunt! Nå takler jeg ikke wok, og synes det er fælt at noen kan lage det på en lørdag for å kose seg :frkk: 

Skrevet

... 
Da jeg var barn spiste jeg brøskiver med sukker på... etter en uke med sånn diet, har jeg blitt kvalm av alt som har mye sukker i seg. Godteri er greit, men sånt som krem, lapper, pannekaker (fyller sånt med syltetøy i dag), osv. 

Skrevet

Skyr kokos. Fikk helt dilla da den kom på markedet og spiste uante mengder.. nå takler jeg den ikke lengre

Risengrynsgrøt. Vi hadde risengrynsgrøt hver eneste lørdag da jeg bodde hjemme. Koker det av og til for barna og mannen sin del, men jeg klarer ikke spise det. 

Fiskeboller i hvit saus. Mamma igjen....vi hadde det så ufattelig ofte i oppveksten. Men barna mine elsker det, så jeg lager det av og til. Jeg derimot spiser da bare potetene og grønnsakene med litt saus på. 

Skrevet

wok, kyllingfilet, kyllingpålegg, melkesjokolade, agurk og tomat sammen, brødskiver, brokkoli og battery (brukte mye som blandvanni i ungdommen) :spy:

Anonymkode: 0347c...ad4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...