MarianneE Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 På tirsdag begynner denne serien på TV3. Reklamen har fått meg til å grine, og jeg kjenner at dette er en serie jeg må begynne å se. Flere som ser frem til at This Is Us begynner? 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Har sett hele sesongen allerede (bortsett fra siste episode som ikke et vist enda) Helt nydelig serie..Lommetørkle. Anonymkode: ad339...5e1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #3 Skrevet 27. januar 2017 Har sett 12 episoder så langt og elsker denne serien. Endelig en god erstatning etter Parenthood forsvant. Virker som familie drama serier har utdødd omtrent, til min store fortvilelse. Håper denne serien klarer seg noen sesonger minst. Er det fox som eier dem eller? Håper ikke det, for da frykter jeg kansellering etter første sesong. Anonymkode: c2028...66e
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 Har ikke sett den enda så gleder meg masse til å følge den. Har og savnet en skikkelig god dramaserie uten tull (og som ikke er fra sykehusverden) Tror dette blir bra.. Anonymkode: dc545...ace
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #5 Skrevet 27. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sett 12 episoder så langt og elsker denne serien. Endelig en god erstatning etter Parenthood forsvant. Virker som familie drama serier har utdødd omtrent, til min store fortvilelse. Håper denne serien klarer seg noen sesonger minst. Er det fox som eier dem eller? Håper ikke det, for da frykter jeg kansellering etter første sesong. Anonymkode: c2028...66e NBC står det på imdb :-) Anonymkode: 20d24...add
MarianneE Skrevet 28. januar 2017 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2017 Off... Jeg fikk en ekstravakt på tirsdag og kommer til å gå glipp av de første 15 minuttene. Skal gi klar beskjed til gubben om at når jeg kommer hjem på tirsdag så er TVen MIN!
Arabella Skrevet 28. januar 2017 #8 Skrevet 28. januar 2017 På 27.1.2017 den 5.45, MarianneE skrev: På tirsdag begynner denne serien på TV3. Reklamen har fått meg til å grine, og jeg kjenner at dette er en serie jeg må begynne å se. Flere som ser frem til at This Is Us begynner? Hva handler denne serien om?
Scherbatsky Skrevet 29. januar 2017 #9 Skrevet 29. januar 2017 16 timer siden, Arabella skrev: Hva handler denne serien om? Promoen forteller at fire personer (Kate, Kevin, Randall, Jack) har bursdag på samme dag. Også skal serien følge disse fire videre.
Arabella Skrevet 29. januar 2017 #10 Skrevet 29. januar 2017 48 minutter siden, Scherbatsky skrev: Promoen forteller at fire personer (Kate, Kevin, Randall, Jack) har bursdag på samme dag. Også skal serien følge disse fire videre. Takk for info.!
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #11 Skrevet 30. januar 2017 Er det noe sted man kan se dette hvis man ikke har tv? Anonymkode: bf3bc...88b
Scherbatsky Skrevet 31. januar 2017 #12 Skrevet 31. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noe sted man kan se dette hvis man ikke har tv? Anonymkode: bf3bc...88b Tror det kommer på Viafree :D
Gjest thejohan Skrevet 31. januar 2017 #13 Skrevet 31. januar 2017 Jeg har sett 4 av 13 (nummer 14 kommer i morgen) og jeg liker deeeen! Den er veldig, veldig fin! Og et godt avbrekk fra sykehusverden, som noen nevnte lenger opp her!
MarianneE Skrevet 1. februar 2017 Forfatter #14 Skrevet 1. februar 2017 Å... Jeg storkoste meg igår. Det var en enda finere serie enn det jeg trodde det var. 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #15 Skrevet 2. februar 2017 Jeg likte serien. Endelig en serie som er drama-light, fri for gørr, blod og vold. Men hva skjedde med faren (Jess/Milo) deres? Hvorfor er moren sammen med bestekompisen?:( Det spørs om ikke jeg kommer til å streame resten av sesongen. Anonymkode: 33923...e7e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #16 Skrevet 2. februar 2017 Fantastiske nyheter! NBC har allerede gitt klarsignal og kjøpt ikke bare en ny sesong, men to! Det betyr at serien er sikret til 2019. Har forstått at dette er noe NBC sjeldent har gjort tidligere. Regner med det betyr at de har hatt rekordhøye seertall. Hurra for det!! Håper denne serien starter en ny bølge med flere koselige familie drama serier, for det er en stor mangelvare i tv-verden. Det er evig nok av mørke og dystre dramaserier med en kompleks og langsom handling, sykehus/politi/etterforskningsserier, overnaturlig teendrama, komedier, fantasi og sci-fi, historiske dramaserier, serier som omhandler/er basert på ekte historiske personer (alt fra Marco polo, narcos, the crown osv). Men det enkle konseptet familie drama, som rett og slett fokuserer på det hverdagslige livet, med en realistisk og lett, koselig tone har dødd helt ut de siste årene virker det som. Serier som parenthood. Party of five. Brothers and sisters. Gilmore girls. Everwood. Once and again. One tree hill. The oc. Friday night lights. Skikkelig koseserier. Det trengs flere av dem, så vidt jeg vet er det bare This is us nå. Anonymkode: c2028...66e 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #17 Skrevet 2. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fantastiske nyheter! NBC har allerede gitt klarsignal og kjøpt ikke bare en ny sesong, men to! Det betyr at serien er sikret til 2019. Har forstått at dette er noe NBC sjeldent har gjort tidligere. Regner med det betyr at de har hatt rekordhøye seertall. Hurra for det!! Håper denne serien starter en ny bølge med flere koselige familie drama serier, for det er en stor mangelvare i tv-verden. Det er evig nok av mørke og dystre dramaserier med en kompleks og langsom handling, sykehus/politi/etterforskningsserier, overnaturlig teendrama, komedier, fantasi og sci-fi, historiske dramaserier, serier som omhandler/er basert på ekte historiske personer (alt fra Marco polo, narcos, the crown osv). Men det enkle konseptet familie drama, som rett og slett fokuserer på det hverdagslige livet, med en realistisk og lett, koselig tone har dødd helt ut de siste årene virker det som. Serier som parenthood. Party of five. Brothers and sisters. Gilmore girls. Everwood. Once and again. One tree hill. The oc. Friday night lights. Skikkelig koseserier. Det trengs flere av dem, så vidt jeg vet er det bare This is us nå. Anonymkode: c2028...66e Helt enig! Vi vil ha mer familiedrama, mindre reality og tunge serier! Anonymkode: dc545...ace 2
Vinglass Skrevet 7. februar 2017 #18 Skrevet 7. februar 2017 Begynte å se den i dag allerede hekta . For en fin serie ❤️ Og for en plott tvist i første episode . 2
DysterPytten Skrevet 8. februar 2017 #20 Skrevet 8. februar 2017 På 2.2.2017 den 20.01, AnonymBruker skrev: Men hva skjedde med faren (Jess/Milo) deres? Hvorfor er moren sammen med bestekompisen?:( Anonymkode: 33923...e7e Det får du vite senere i serien:) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå