fuglekvitter__ Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Er jeg den eneste med medfølelse?Er jeg den eneste som syntes synd på gamle folk som han? Jeg ser at flere av dere har dilemmaer i kjærlighetslivene deres og sånt, men hva med å stoppe å tenke litt over disse stakkarene i lenken i dette innlegget. Det er synd på dem og det er ikke greit å være slem i mot noen, men allikevel blir jeg helt matt av å lese om gamle folk som har opplevd dette. Noe så ondskapsfullt. 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 51 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Er jeg den eneste med medfølelse?Er jeg den eneste som syntes synd på gamle folk som han? Jeg ser at flere av dere har dilemmaer i kjærlighetslivene deres og sånt, men hva med å stoppe å tenke litt over disse stakkarene i lenken i dette innlegget. Det er synd på dem og det er ikke greit å være slem i mot noen, men allikevel blir jeg helt matt av å lese om gamle folk som har opplevd dette. Noe så ondskapsfullt. Blås nå i det. Noen har kalt Sofie-Elise "hore" på Internett. Det er mye viktigere og en fare for demokratiet. Anonymkode: d2ce2...725 1
Diamant Skrevet 27. januar 2017 #3 Skrevet 27. januar 2017 55 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Er jeg den eneste med medfølelse?Er jeg den eneste som syntes synd på gamle folk som han? Jeg ser at flere av dere har dilemmaer i kjærlighetslivene deres og sånt, men hva med å stoppe å tenke litt over disse stakkarene i lenken i dette innlegget. Det er synd på dem og det er ikke greit å være slem i mot noen, men allikevel blir jeg helt matt av å lese om gamle folk som har opplevd dette. Noe så ondskapsfullt. Helt enig med deg, ondskapsfullt og feigt. Jeg blir helt dårlig av å lese om sånt. 2
Gjest 123Sol Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 Syns mer synd på eldre folk enn yngre så nei, du er ikke alene. Stakkars
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #5 Skrevet 2. februar 2017 Forferdelig at eldre blir utsatt for slikt. Anonymkode: f05f4...9c6
Eirams Skrevet 22. februar 2017 #6 Skrevet 22. februar 2017 De aller fleste vil nok mene at dette er ondskapfullt. Men hva er egentlig ondskap ? Når noen får glede av andres smerte? Mangel på empati ? Er denne personen da onskapsfull, eller syk ? Ingen mennesker anseer seg selv som onde, selv om de gjør ting som er ondskapsfulle. Hitler så ikke på seg selv som ond, men han var jo det ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå