Gå til innhold

Er jeg den eneste med medfølelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg den eneste som syntes synd på gamle folk som han

Jeg ser at flere av dere har dilemmaer i kjærlighetslivene deres og sånt, men hva med å stoppe å tenke litt over disse stakkarene i lenken i dette innlegget. Det er synd på dem og det er ikke greit å være slem i mot noen, men allikevel blir jeg helt matt av å lese om gamle folk som har opplevd dette. Noe så ondskapsfullt. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
51 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Jeg ser at flere av dere har dilemmaer i kjærlighetslivene deres og sånt, men hva med å stoppe å tenke litt over disse stakkarene i lenken i dette innlegget. Det er synd på dem og det er ikke greit å være slem i mot noen, men allikevel blir jeg helt matt av å lese om gamle folk som har opplevd dette. Noe så ondskapsfullt. 

Blås nå i det. Noen har kalt Sofie-Elise "hore" på Internett. Det er mye viktigere og en fare for demokratiet.

Anonymkode: d2ce2...725

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Helt enig med deg, ondskapsfullt og feigt. Jeg blir helt dårlig av å lese om sånt.

• Liker 2
Skrevet

Syns mer synd på eldre folk enn yngre så nei, du er ikke alene. Stakkars :(

Skrevet

Forferdelig at eldre blir utsatt for slikt.

Anonymkode: f05f4...9c6

• 3 uker senere...
Skrevet

De aller fleste vil nok mene at dette er ondskapfullt. Men hva er egentlig ondskap ? Når noen får glede av andres smerte? Mangel på empati ? Er denne personen da onskapsfull, eller syk ? Ingen mennesker anseer seg selv som onde, selv om de gjør ting som er ondskapsfulle. Hitler så ikke på seg selv som ond, men han var jo det ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...