AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Har lyst til å prøve og lurer på om det er vanskelig å lære slalåm? Om det tar lang tid før teknikken sitter? Er det lett å bremse, svinge osv.? Og er det greit for en voksen å starte i barnebakken? Anonymkode: d80de...626
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Er ikke så vanskelig. Bra teknikk krever trening. Men man starter ofte med å plogsvinge frem og tilbake. Mye stødigere enn langrennski. Har erfaring med utenlandske på ski hver vinter. Etter litt kursing og gåing på langrenn bruker slalom å gå fint. Syntes voksne fort kan flytte seg fra barnebakken og til en grønn løype. Bare passpå at løypen ikke ender over i noe bratt mot slutten Anonymkode: 7407f...178
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #3 Skrevet 27. januar 2017 Det går helt fint. Jeg er voksen og har nylig lært meg. Tok ikke lang tid før jeg suste ned rød løype. Men det er greit å stå med noen som kan i begynnelsen. Anonymkode: 16ca3...3a4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 Begynn med litt store svinger og rolig tempo, så går det veldig greit Lykke til, slalom er kjempegøy! Anonymkode: a0799...941
Kalas Skrevet 27. januar 2017 #5 Skrevet 27. januar 2017 Jeg stod ikke på slalåm før jeg hadde fylt 40 - syntes det var skummelt i starten, men etter noen ganger gikk det bra og var kjempegøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå