AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #1 Skrevet 26. januar 2017 Som ser helt middelmålig og småfeit ut og trur de sjarmerer damer ved å konstant griseprate! Skal dere få damer til sengs bør dere være litt mer diskré iallefall. Sletta hele drittappen, men beholdt 2-4 stykker på snap. Får trua på menn den dagen en fyr kan prate til meg og be meg på kaffe uten å ville se meg naken først. Kun vært singel 2 mnd og om dette er majoriteten blir det langt lengre😊😊 Anonymkode: 94033...4a1 3
Silfen Skrevet 26. januar 2017 #2 Skrevet 26. januar 2017 Hehehe, det høres meget kjent ut. Som om det er et kompliment at noen vil pule deg. 2
ABCkvinne Skrevet 26. januar 2017 #3 Skrevet 26. januar 2017 Jeg har også bare vært singel i 2 mnd og fikk meg nylig tinder. Har heldigvis ikke dine erfaringer med det! Men de kommer vell, haha, huff... Synes egentlig tinder er en ganske overfladisk datingapp, så tar den ikke så seriøst. Men jeg velger kun å matche med de jeg syns er virkelig kjekk ettersom jeg uansett ikke kan vite noe om hvordan personen virkelig er, og fordi jeg tenker at det ikke hadde skadet å møte noen som både er kjekk og kanskje har en bra personlighet i samme slengen. Til nå har jeg bare fått spørsmål om jeg vil gå tur, være med å trene eller ta en øl. Så er faktisk ganske positivt overrasket. Kanskje du bare har vært uheldig med matchene?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #4 Skrevet 26. januar 2017 1 minutt siden, Silfen skrev: Hehehe, det høres meget kjent ut. Som om det er et kompliment at noen vil pule deg. I mitt stille sinn tenker jeg at de mennene som ser "vanlig" ut, altså greit voksne og småfeit ut kanskje er mere seriøse?! Lol, aner ikke hvorfor jeg tenkte det. Minst like useriøse. De som derimot ser ut som den kjekkasen og kan få hvem som helst- de kan jeg på en måte forstå oppfører seg slik! Singelliv og dating forstår jeg ikke tydeligvis. Anonymkode: 94033...4a1 2
ABCkvinne Skrevet 26. januar 2017 #5 Skrevet 26. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: I mitt stille sinn tenker jeg at de mennene som ser "vanlig" ut, altså greit voksne og småfeit ut kanskje er mere seriøse?! Lol, aner ikke hvorfor jeg tenkte det. Minst like useriøse. De som derimot ser ut som den kjekkasen og kan få hvem som helst- de kan jeg på en måte forstå oppfører seg slik! Singelliv og dating forstår jeg ikke tydeligvis. Anonymkode: 94033...4a1 Skjønner godt tankegangen. Hadde jo på en måte gitt mening, ettersom de kjekkeste antakeligvis kan velge og vrake. Forventet egentlig mange flere spørsmål i retning å møtes på byn (hint til ONS), og generelt slibrige meldinger. Ganske negativt innstilt med andre ord. Men til nå har det vært utelukkende positivt å gå for de kjekke. Får se hvor lenge det varer, hehe
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #6 Skrevet 27. januar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: I mitt stille sinn tenker jeg at de mennene som ser "vanlig" ut, altså greit voksne og småfeit ut kanskje er mere seriøse?! Lol, aner ikke hvorfor jeg tenkte det. Minst like useriøse. De som derimot ser ut som den kjekkasen og kan få hvem som helst- de kan jeg på en måte forstå oppfører seg slik! Singelliv og dating forstår jeg ikke tydeligvis. Anonymkode: 94033...4a1 Jeg tror de middelmådige menna får så få matcher at de ikke aner hva de skal gjøre når det skjer. De er komplett ute av trening. Men normal folkeskikk hadde vært ok det. Anonymkode: 7e2f5...e79 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #7 Skrevet 27. januar 2017 En gruppe single menn på Tinder kan selvsagt mange sosiale antenner. Men en kanskje en enda større gruppe single menn også har lært den harde måten at kvinner ikke bør tas så seriøst.. Anonymkode: 1a37a...e08 1
Markus98h Skrevet 27. januar 2017 #8 Skrevet 27. januar 2017 Jeg har alltid oppført meg når jeg snakker med jenter på Tinder, Happn, Hot or not, yellow. Jeg har aldri grisepratet med en jente som jeg har nylig blitt kjent med. Jeg for det meste skriver hei først, venter på svar. når hun skriver hei tilbake så er jeg garenter på telefonen og svarer med engang. Når vi har sagt hei til hverandre så starter jeg med å spørre hvordan dagen hennes har vært. (hater at folk skriver korte meldinger som "ikke mye, duda?". så jeg svarer hverfall mer utfyllende med et smile tegn på slutten. etter jeg har spør hvordan dagen hennes har vært, og forklart hvordan dagen min har vært. (så pleier jeg å se på bildet av henne, å prøve å sjekke ut hvilken type person hun er.) har hun svart hår og ligner litt på emo, så vet jeg at hun er glad i litt rock/metall musikk (de er litt emotional; å bruker musikk til å trøste seg. noe som gjør at de blir veldig glad i musikk). har hun normal hårfarge så regner jeg med at hun hører på musikk som kunne gått på radio (altså, ikke rock og metall). sånn vanlig p4 musikk osv. Man kan faktisk være ganske treff sikker på hvordan personen er ved å se utseende dems. Det er mange ganger jeg har matchet med litt emo jenter, så skriver jeg bare "bmth er min smak". altså, bmth = Bring me the horizon, et band alle emo jenter liker. så da er det lett å få svar tilbake som f.eks "omg, min også! hvilken sang er din fav". og da begynner vi å snakke om musikk. hvis hun har normal hårfarge så regner jeg med at man ikke kan starte å snakke om bmth bandet (sikkert noen som liker det, men vanskelig å lese fra utseende dems). Så da snakker vi heller om hva de ønsker å bli i framtiden. - Si hei til hverandre først - spørre hvordan dagen har vært - Snakke om musikk eller hva de vil bli. Etter du har blitt godt kjent med de, så kan du jo spørre om å møte de. jeg har alt møt 3 jenter fra sånne apper, jeg har aldri skrivet noe seksuelt til de 3 jentene jeg har møt. Men alle jenter har vært kåte og elsker å være kåt (fordi det er naturlig av kroppen vår å like). Jeg er mer en som søker et stødig forhold enn å ha sex da. Fordi i et stødig forhold kan du egt ha så mye sex dere vil. men uansett, første jenta jeg møte var i horten. Vi stakk ut å spise først, hun prøvde å gjøre tegn til å kysse, men jeg lekte bare idiot og latet som jeg ikke skjønte det. Men etter vi spiste, så skulle vi gå til kino så vi gikk en omvei hvor det ikke er mange folk, der kysset vi og klinet, jeg hold henda mine litt over rumpa hennes. og det virket som hun ville at jeg skulle holde på rumpa hennes. seinere hadde vi sex når hun overnattet hos meg. (Det var første gang jeg hadde sex, som 15år). Etter det, så begynte jeg å skjønne at idioter som starter å sende bilder av pikken sin, og snakke grisete kommer ikke langt. (alle vennen mine gjorde det; 15års alder). Alle er kåte, men det handler egt om å bare oppføre seg, late som du ikke er ute etter sex så vil nok jenta prøve seg. uansett, jeg og hun jenta hold på lenge og det gikk en i vask et halv år seinere. Så oppfordrer folk til å oppføre seg, fordi hvis du er et creep som snakker dirty og sender bilder av pikken din første gang du begynner å snakke med en jente, så blir du nok slettet fort de 2 andre jentene jeg har møt har prøvd seg på å ha sex med meg, men de har ikke lykkes. -Markus, 18år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå