Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har blitt uønsket gravid med en jeg har sett i litt over 3 mnd. Har vært hos legen og bestilt abort som skal gjennomføres etter helgen. Jeg vil helst at det er han som skal være der sammen med meg, men jeg er redd for at han ikke vil se meg mer hvis jeg forteller ham om graviditeten. (Føler selv jeg ikke gir ham nok kredit - for tror han ville vært veldig forståelsesfull). Jeg er ikke usikker på aborten og vi har snakket om at abort ville vært riktig for oss hvis jeg skulle bli gravid. Siden jeg ble gravid på p piller er jeg veldig redd for at denne hendelsen skal ødelegge for oss. Føler det er ødeleggende uansett om jeg sier det eller ikke. Føler meg ikke veldig bra og helt rådvill for hvordan jeg skal håndtere denne situasjonen...

Anonymkode: 6955e...a07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke din feil alene at du er gravid. Har man sex er det en viss risiko for graviditet uansett, og det vet han helt sikkert. Det virker nesten som om du føler skyld for denne graviditeten? 

Anonymkode: ef109...acb

• Liker 2
Skrevet

Fortell det til ham. Riv av plasteret. Skal dere ha et godt forhold sammen fremover så er åpenhet ganske viktig, å skjule noe sånt kan være ødeleggende på sikt, mer enn at han vet om at du har gjort som avtalt. 

Anonymkode: 3ff86...f4e

Skrevet

Du må nesten fortelle han det... han har rett til å vite det. Da finner du jo å ut om han er vert å satse på eller om ha  egentlig er en drittsekk 

Anonymkode: f129d...d2e

Skrevet

Du forteller. Dere er to om det. Jeg hadde følt det som et svik tror jeg, hadde jeg vært mann og ikke fått vite.

Skrevet

Hadde ikke sagt det. Hadde rett og slett ikke giddet. Han vil jo uansett at du skal ta abort om du blir gravid. Så tenker at det er mer enn nok info til å vite at det ikke er en mann å satse på.

Anonymkode: 4b5c7...3a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...