Gjest Trulselinemor Skrevet 6. desember 2004 #1 Skrevet 6. desember 2004 Jeg vet det finnes en tråd om julekort her inne ang når en skal sende julekort. Det var forskjellige meninger der. Derfor spør jeg: Har du sendt julekort enda? Jeg var tidlig ute i fjor. Husker ikke akkurat når jeg sendte de, men fikk telefon av ei som fikk julekort av oss. Da var det ikke måte på hvor tidlig jeg hadde sendt julekortene. Jeg er redd for å gjøre samme feilen i år. Alle skal sendes i Norge, utenom 3 stykk som jeg sender til Sverige.
Veslejenta Skrevet 6. desember 2004 #2 Skrevet 6. desember 2004 Jeg tenkte å skrive kortene neste helg, og sende dem på mandagen, lucia-dagen. Har et kort som skal sendes til England, resten er til Norge.
liv Skrevet 6. desember 2004 #3 Skrevet 6. desember 2004 jeg skal sende noen kort denne uken, resten blir sendt over helgen..
Arkana Skrevet 6. desember 2004 #4 Skrevet 6. desember 2004 Nei, synes det er for tidlig. Sender de til utlandet sånn rundt 10 desember, og de til Norge litt senere.
LilleBille Skrevet 6. desember 2004 #5 Skrevet 6. desember 2004 Har ikke sendt dem .. men de ligger relativt klare. Sender dem helst ut siste uke før jul.
Ruby Skrevet 7. desember 2004 #6 Skrevet 7. desember 2004 Sender våre ut neste mandag, synes ikke det er for tidlig, heller sånn passe...
Elbereth Skrevet 8. desember 2004 #7 Skrevet 8. desember 2004 Kommer til å skrive i helgen, tenker jeg. Jeg skriver julebrev, selv om det ble slått fast for noen år siden at det var utrolig harry. Jeg legger litt penger i fint papir og dekorerer konvoluttene forskjellig alt etter vhem jeg sender brev til.
ella.P Skrevet 8. desember 2004 #8 Skrevet 8. desember 2004 Hei Nei har ikke sendt julekort enda. Tenker jeg skriver i helga og sender på mandag. Pakke/julekort til utlandet ble sendt forrige uke.
Sandra Skrevet 8. desember 2004 #9 Skrevet 8. desember 2004 Jeg venter på at bestillingen fra fotoknutsen skal bli klar. Det kan være hvilken dag som helst nå. Når de kommer skal vi sende de ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå