AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #1 Del Skrevet 26. januar 2017 Noen som har noen gode nettadresser for symønster? Gjerne noen man kan laste ned, både gratismønstre og betalmønstre. Har ei datter på 9 jeg har lyst å sy litt til. Anonymkode: ba8ff...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #2 Del Skrevet 26. januar 2017 Ville heller gått på biblioteket og lånt magasiner med mønsterjournaler. Eller kjøpt Burdablader. Anonymkode: da786...885 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #3 Del Skrevet 26. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ville heller gått på biblioteket og lånt magasiner med mønsterjournaler. Eller kjøpt Burdablader. Anonymkode: da786...885 Har masse oppskriftsblader og bøker i tillegg til mammas gamle alt om håndarbeide, i tillegg til at jeg er regelmessig på biblioteket. Men er ikke alt jeg finner av det jeg er på jakt etter. Anonymkode: ba8ff...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå