AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #1 Skrevet 26. januar 2017 Jeg begynner å se at hverdagen ikke kommer til å gå opp. Jeg og mannen har begge drømmeyrkene. Jeg jobber innnefor medisin og han i brannvesenet. Vi begge har ofte arbeidstider som går forbi barnehagetiden, og det er flere netter ingen av oss er hjemme. Han har i tillegg ofte døgnvakter hvor han er borte over 24 timer. Jeg er nå blitt gravid (uplanlagt), men vi skal beholde og gleder oss masse. Det jeg tenker på her er arbeidstidene. Jeg vurderer om jeg heller skal søke på universitetet og utdanne meg til noe som passer bedre i forhold til barnet. Vi kan ikke akkurat være avhengig av nattepass 2-3 dager i uken, det går ikke. Vi har absolutt god nok økonomi til at jeg kan begynne på skolen. Det jeg tenker er å gå en vei som ligner på den jeg har, men med bedre arbeidstider og evt gå tilbake når barnet blir eldre. Noen med erfaringer? Anonymkode: 741b5...e0f
LittleBabyBlue Skrevet 26. januar 2017 #2 Skrevet 26. januar 2017 (endret) Nei, ikke egentlig. Dere kan redusere til 80% og belage dere på å bytte mye vakter. Problemet er 24timers vaktene hvor du også jobber enten ved levering eller henting i barnehage. Kan dere få hjelp av familie? Endret 26. januar 2017 av LittleBabyBlue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå