AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #1 Skrevet 26. januar 2017 Hvordan ville dere gjort dette.. Jeg har brukt ulike hjelpere til diverse mindre ting i leiligheten min. Har også brukt firma, men sett at det i perspektiv kan bli unødvendig dyrt. Når jeg har lagt ut småjobber ser jeg iblant at det er noen av de samme som melder seg. Jeg har brukt samme fyr en par-tre ganger nå. Han er hyggelig og har vært flink. Har det vært noe å si på det hele så har det vært at han er litt i overkant involvert og hatt mange formeninger om utbedringer... Uansett - siste jobb utførte han greit. Han nevnte nå, som sist, at det var viktig for ham å få god tilbakemelding, og det ga jeg ham også. Jeg ser nå, i etterkant, at jeg har fått skader på gulvet. Han har flyttet på ting uten å ta hensyn og jeg har dype riper i tregulvet. Riper som ikke bare synes, men kjennes med fingrene. Det er ikke veldig lenge siden jeg fikk kjøleskapet levert, men jeg ville sett dem om de oppsto tidligere. Jeg har allerede gitt en positiv tilbakemelding, men kan endre den. Er litt irritert over dette. Er dette slike ting dere ville tatt kontakt om, eller ville dere bare endret "ratingen"? Dette er min første leilighet, jeg har heller ikke foretatt veldig mye oppussing, og har ikke all verdens peiling ang. hva dette vil koste eller hvordan jeg skal reagere. Anonymkode: 3d4d6...fd9
MorTil2 Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Du har vel ingen garantier på arbeidet som utføres når det foregår via Finn Småjobber ? Det er vel på en måte hele poenget med det, at en betaler såpass lite at det ikke er skattbart, og kan dermed ikke utføres som del av utøvers næring ? Jeg fikk en skade på en lampe som var blandt det som ble flyttet av noen fra Finn Småjobber. Hadde jeg sett det før de dro, hadde jeg mest sannsynlig trukket fra litt på honoraret. Men tror neppe det hjelper å ta kontakt i etterkant. I forhold til omtale, syns jeg først og fremst at slike tilbakemeldinger er viktige for andre som skal velge hjelper. Det sier noe om personen, når han skader gulvet ditt og ikke gir beskjed. Men før du skriver det, må du være 110% sikker på at det faktisk er han som har skadet gulvet. Hvis ikke risikrer du å ødelegge omdømme hans uten å ha grunnlag for det. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. januar 2017 #3 Skrevet 27. januar 2017 Hadde kontaktet han først og ikke brukt han igjen. 1
happiest Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 Jeg ville heller bare sendt han en melding og fortalt at du oppdaget noen riper og at han til neste gang, enten hos deg eller andre, kanskje bør være litt mer forsiktig når han flytter på ting. Det er gjerne vanskelig å unngå riper dersom kun en person må flytte på tunge ting alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå