Tanntrollet Skrevet 26. januar 2017 #1 Del Skrevet 26. januar 2017 Skulle handle på "to damer", men fikk ikke opp siden, det sto bare at den er under vedlikehold. Skulle da gå inn på siden deres på face for å se om det lå noe info der om når nettbutikken var oppe igjen, men to damer var borte på face også. Noen som vet hva som skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #2 Del Skrevet 26. januar 2017 Om det er den strikkesiden så finner jeg den på facebook. Todamer.no Men så vidt jeg kan se står det ingenting der. Anonymkode: 89829...dc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanntrollet Skrevet 26. januar 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 26. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det er den strikkesiden så finner jeg den på facebook. Todamer.no Men så vidt jeg kan se står det ingenting der. Anonymkode: 89829...dc4 Se der ja, nå fant jeg den også på facebook, men nettbutikken er nede Får bestille et annet sted da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå