Gå til innhold

Må jeg ha sengeteppe på visning?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal selge kåken men finner ikke noe sengeteppe som passer..

Er det sånn at man "må" ha sengeteppe på visning?

Har fint lin-sengetøy og masse puter og tenkte å slenge et pledd over fotenden.

Hva tror dere?

Anonymkode: 0faf4...9a3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke, men det er penere og det kan gi et "bedre" inntrykk. Har du ikke sengeteppe kan du jo spørre et sted om å få låne et. Et pledd og puter bør også gå bra. Men det er jo mange som ikke har sengeteppe, hverken på visning eller i avisa/nettet. Megleren kan mye om dette, og kan gi deg mange tips :) 

• Liker 5
Skrevet

Nei. Ha på pent sengetøy, og re pent opp, det holder i massevis. Jeg har vært på maaaange visninger det siste året, og sengeteppe er definitivt ikke et must. 

Anonymkode: be393...c28

• Liker 1
Skrevet

Nei, du må ikke ha, men synes det forutsetter pent sengetøy og en pent oppredd seng.

Ta gjerne en kikk på FINN for å se hvordan andre gjør det.  Du ser fort hva som er fint og innbydende og hva som bare ser litt slitent og gammelt ut...

Denne feks er fin uten sengeteppe: https://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=89779966

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville nok ha droppet sengeteppe om du ikke finner noe veldig nøytralt. Re heller opp med normalt sengetøy i en nøytral farge (helst hvitt) og legg et teppe over fotenden. Tenk hotellseng - ingen hoteller har sengetepper, så det behøver heller ikke du. Tvert imot kan sengeteppe fort gi et 'gammal dame' intrykk, og det vil trekke ned totalinntrykket av soverommet. 

Har du umake, spraglete, blomstrete eller på annet vis sært sengetøy: kjøp et nytt sett i hvitt. Du selger en gjenstand til over millionen. Nytt sengetøy er småpenger.

Anonymkode: ac58f...405

• Liker 3
Skrevet

Så lenge du har en innbydende seng (ikke rotete puter, gammelt sengetrekk osv) så tror jeg det går bra uten sengeteppe :) pynt med litt fine puter osv så blir det nok så bra så ^^ 

Anonymkode: 88384...85f

Skrevet

Så lenge du har dobbeltdyne trenger du ikke det nei. To enkeltdyner ser derimot skikkelig stusselig ut. Et tips hvis dere bruker enkeltdyner er å legge de på tvers, så bretter du et pledd over sprekken. Da ser det ut som dobbeldyne.

Anonymkode: 4e28f...d1b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...