Wenda Skrevet 26. januar 2017 #1 Skrevet 26. januar 2017 Etter at julestjerna forsvant så innser jeg at stua mi er veldig mørk uten lys i vinduet 😩 Er derfor på utkikk etter en svært enkel, minimalistisk lampe til stuevinduet. Gjerne enten litt industrialistisk look eller litt sånn alternativ look (sånn yoga, meditasjon-alternativt om dere skjønner) Ikke noen stor skjerm siden jeg må ha mulighet til å trekke for gardinene uten at lampen er i veien hele tiden (har direkte sollys på stuevinduet mesteparten av dagen) Aller helst en lampe som jeg da kan henge opp, så ledningen må være ca 2-3 meter også må prisen være lav, så lav som mulig 😫 Har kikket mye rundt, men ikke helt funnet den rette. Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Sett på ikea? Anonymkode: 0f99b...237
Torelli Skrevet 27. januar 2017 #3 Skrevet 27. januar 2017 hva med de pendellampene som kun er en pære?
Gjest chisandra Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 Ellos har en del fine: http://www.ellos.no/hjem/belysning/vinduslamper
Wenda Skrevet 27. januar 2017 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2017 Det var en hel del snasne lamper på Ellos ja 👍 Thank you
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå