Gå til innhold

en syk, SYK..

Anbefalte innlegg

Skrevet

massemorder!

Fy f....! Nå ser jeg på en dokumentar på TVN om en forferdelig massemorder!

Veksler mellom gråt, og sinne jeg nå!! :kvalm:

:kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja, tuna akkurat inn.. Men herregud for en oppvekst han har hatt da... Hvor mange/hvem har han drept? Fikk ikke med meg begynnelsen..

Skrevet

Sjuuuuk mann ja! *grøss*

Blir heilt kald inni meg av å sjå på ditta der. Tenk å ha en sånn tankegang! Heilt utrulig at han kan sitte sånn og prate om det som om han snakkar om dagens middag.

:hår:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Uff ja, tuna akkurat inn.. Men herregud for en oppvekst han har hatt da... Hvor mange/hvem har han drept? Fikk ikke med meg begynnelsen..

Så på det i 5 minutter nå. Trenger ikke å være psykolog for å skjønne at han er psykopat.

[Frp-løsning]Jeg tror at strengere straffer hadde hjulpet her. Fyren hadde tenkt:"Nei, vi dropper å drepe disse menneskene, for jeg får 120 år i fengsel" [/FrP-løsning]

Skrevet

Å herregud, mannen har jo unger...For et liv de sikkert må ha..

Gjest Valhalla
Skrevet

[Frp-løsning]Jeg tror at strengere straffer hadde hjulpet her. Fyren hadde tenkt:"Nei, vi dropper å drepe disse menneskene, for jeg får 120 år i fengsel" [/FrP-løsning]

Innlegget er slettet. Remyline Moderator

Skrevet
massemorder!

Fy f....! Nå ser jeg på en dokumentar på TVN om en forferdelig massemorder!

Veksler mellom gråt, og sinne jeg nå!! :kvalm:

:kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna:

Han er vel heller ingen massemorder? Han er vel en seriemorder.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

[FrP]Ja, det er synd at de ikke hadde dødsstraff i New Jersey da. Det kunne ha spart 100 liv[/FrP]

Since New Jersey did not have the death penalty in 1980, neither Kuklinski nor Gravano could be executed.

Link

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Han er vel heller ingen massemorder? Han er vel en seriemorder.

Begge deler. Han drepte en del på en gang også.

Gjest Valhalla
Skrevet

Slettet??? Ulovlig å være for dødsstraff eller? Eller er det det at jeg kaller en massemorder for svin som er grusomt?

Gjest Outsider ikke innlogget.
Skrevet

Jeg syntes det var interessant det psykologen sa om delvis arv og delvis oppdragelse.Fryktløsheten hans var genetisk betinget,men på grunn av mishandling som barn og ingen kjærlighet fra foreldrene oppsto følelsesløshet og hat.En tankevekker for meg ialfall.Hvem skal en dømme egentlig?

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg ble nesten mest sjokker over at han hadde familie

Skrevet

Stakkars familie... Men hvem skal dømme ja? Synes det er greit at det ikke er dødstraff. Men på den annen side så er jeg vel litt dobbelmoralsk her, for hadde det vært barn han hadde drept så hadde jeg nok sett at de satte en sprøyte på ham ja...

Gjest Valhalla
Skrevet

Mange med en helt jævlig barndom som ikke starter å drepe folk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...