AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #1 Skrevet 26. januar 2017 Noen gode forslag til første tinder date? Hvor man kan møtes ? Hva man kan finne på? Og eventuelt gode råd eller tips (?) 😊 Anonymkode: 649f0...102
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #3 Skrevet 26. januar 2017 Jeg foretrekker å gå en tur eller dra på en hyggelig bar og ta en øl eller noe i den duren på første tinder-date. Stikkordet er situasjoner hvor man kan prate og bli kjent. Anonymkode: bb080...6ed
Den mystiske Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 Det foretrukne ville jo å ha gjort noe du selv liker. Allikevel, så fungerer jo kafé, kino eller mat på restaurant. Hele poenget med en date, i mitt syn, er jo å bli bedre kjent med motparten. Så kjør på med hva du selv er mest komfortabel å gjøre. Dersom du har den proaktive personligheten. Lykke til.
Sykkelkopp Skrevet 28. januar 2017 #5 Skrevet 28. januar 2017 Dra hjem til fyren for å vorse litt, og så dra ut og dans salsa. Med mindre han er spansk da 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #6 Skrevet 28. januar 2017 1 time siden, Sykkelkopp skrev: Dra hjem til fyren for å vorse litt, og så dra ut og dans salsa. Med mindre han er spansk da Fikk du ikke oppleve så mye kjærlighet som barn du stakkars.. Anonymkode: c2082...84f 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #7 Skrevet 28. januar 2017 På 26.1.2017 den 20.27, AnonymBruker skrev: Noen gode forslag til første tinder date? Hvor man kan møtes ? Hva man kan finne på? Og eventuelt gode råd eller tips (?) 😊 Anonymkode: 649f0...102 Her blir det en kaffe med en tinder fyr! I neste uke. Ellers vil jeg tro et glass vin ute; eller møtes på kafe duger. Ikke kino eller lignende. Helst helt casual. Resturant blir for stivt og teit første gang man treffes. Anonymkode: 32e45...9bf
Sykkelkopp Skrevet 28. januar 2017 #8 Skrevet 28. januar 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk du ikke oppleve så mye kjærlighet som barn du stakkars.. Anonymkode: c2082...84f Ånei, har du en grå katt som heter mons som er litt syk for tiden fordi han har fått aids stakkars Her er forøvrig tråden jeg refererer til: har også en wikipedia link til deg: https://no.wikipedia.org/wiki/Satire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå