AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #1 Skrevet 26. januar 2017 Som mann selv merker jeg at alle bekjente av meg som har stor penis har en trang til å måtte vise den frem i dusjen, og på tv programmet som gikk på tv "Adam møter Eva" var det kun menn med stor penis som stilte opp. Jeg har liten penis, og har dårlig selvtillit pga dette... lurer på om dere damer legger merke til dette når dere har hatt sex eller har vært sammen med menn som har liten 0-12 cm ca. Anonymkode: 585cf...0b2
Nicathv Skrevet 26. januar 2017 #2 Skrevet 26. januar 2017 Er ganske stor forskjell på 0 og 12 cm Legger såklart merke til forskjellen på en på 12 cm og en svær en på 20 cm. Men en lang og tykk blir fort vondt og vanskelig, må masse oppvarming til eller må være skikkelig kåt..eller man kan ikke ta den helt inn. 12 er litt under gjennomsnittet ja, men ikke bekymre deg for mye - er mye digg man kan gjøre med en på 12 også 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #3 Skrevet 26. januar 2017 Vi både ser og merker forskjell på stor og liten, det er klart. Det er ikke dermed sagt at en større utgave er det man foretrekker. Anonymkode: 1f84d...45a 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #4 Skrevet 26. januar 2017 8 minutter siden, Nicathv skrev: Er ganske stor forskjell på 0 og 12 cm Legger såklart merke til forskjellen på en på 12 cm og en svær en på 20 cm. Men en lang og tykk blir fort vondt og vanskelig, må masse oppvarming til eller må være skikkelig kåt..eller man kan ikke ta den helt inn. 12 er litt under gjennomsnittet ja, men ikke bekymre deg for mye - er mye digg man kan gjøre med en på 12 også Hva foretrekker du da? Blir du ikke mer kåt av en stor og derfor kan bli kpt nok til at det blir digg?? Anonymkode: 2552a...58d
Honnikorn Skrevet 26. januar 2017 #5 Skrevet 26. januar 2017 Man blir ikke kåt av penisen, men av mannen den sitter på. Personlig liker jeg ikke svære greier, kan fort bli ubehagelig og noen ganger vondt om mannen treffer livmorhalsen. Nei, ikke tenkt så mye på størrelsen du, tenk på bruken 7
Nicathv Skrevet 26. januar 2017 #6 Skrevet 26. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva foretrekker du da? Blir du ikke mer kåt av en stor og derfor kan bli kpt nok til at det blir digg?? Anonymkode: 2552a...58d Det er klart det kan være sexy å se og kjenne på en stor kuk, men det er jo bare en liten del av hva som gjør meg kåt. Har forresten aldri vært borti en kuk som jeg ikke syntes var sexy å se og kjenne på (og ja jeg har vært med noen som ikke var spesielt store)
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #7 Skrevet 26. januar 2017 5 minutter siden, Nicathv skrev: Det er klart det kan være sexy å se og kjenne på en stor kuk, men det er jo bare en liten del av hva som gjør meg kåt. Har forresten aldri vært borti en kuk som jeg ikke syntes var sexy å se og kjenne på (og ja jeg har vært med noen som ikke var spesielt store) Det er mer tennende med store da selv om det bare er en del av mannen? Du virker ærlig og redelig da, så hva er idealstørrelsen din i lengde og omkrets om du kunne velge?? Anonymkode: 2552a...58d 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #8 Skrevet 26. januar 2017 Ærlig; ja. Hvertfall tykkelse. Anonymkode: dcf0a...584 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #9 Skrevet 26. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mer tennende med store da selv om det bare er en del av mannen? Du virker ærlig og redelig da, så hva er idealstørrelsen din i lengde og omkrets om du kunne velge?? Anonymkode: 2552a...58d Er det ikke trist at det skal være en idealstørrelse og at noe skal være mer tilfredsstillende enn noe annet? Tror ikke menn tenker så mye over at vagina må være sånn og sånn for at de skal nyte det noe mer. Anonymkode: 6afce...cc9 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #10 Skrevet 26. januar 2017 Få operert silikon inn i puppene. Enkelte jenter tror jo selvtilliten øker den silikon, så hvorfor ikke deg også da? Anonymkode: f0842...de3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #11 Skrevet 26. januar 2017 Når skal menn skjønne at det er tykkelsen, ikke lengden, som er viktig. En kort og tykk (innen rimelighetens grenser) er sykt mye bedre enn en lang og tynn. En lang og tynn er faktisk verre en noen annen størrelse 😵 Anonymkode: 3fb78...b70 9
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #12 Skrevet 26. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Når skal menn skjønne at det er tykkelsen, ikke lengden, som er viktig. En kort og tykk (innen rimelighetens grenser) er sykt mye bedre enn en lang og tynn. En lang og tynn er faktisk verre en noen annen størrelse 😵 Anonymkode: 3fb78...b70 LAng og tjukk da? 18-19 lang og tykk kontra 14-15 og samme tykkelse? Anonymkode: 2552a...58d
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #13 Skrevet 26. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når skal menn skjønne at det er tykkelsen, ikke lengden, som er viktig. En kort og tykk (innen rimelighetens grenser) er sykt mye bedre enn en lang og tynn. En lang og tynn er faktisk verre en noen annen størrelse 😵 Anonymkode: 3fb78...b70 Ja. Husker jeg uroet meg over lengden i mine yngre dager, men har jo fått med meg at tynn er det mest ubrukelige man kan ha. Selvfølgelig har jeg ganske tynn, det er deprimerende som faen. Noen ganger får jeg bare lyst til å kappe av meg kuken. Anonymkode: 6afce...cc9
SlemUlv Skrevet 26. januar 2017 #14 Skrevet 26. januar 2017 Så lenge den med penisen vet å bruke den, vet hva stillinger som fungerer (altså at paret finner ut av dette sammen), er ikke størrelse så viktig. Store kan gjøre sykt vondt, og revne opp musa osv. Mange foretrekker tynnere og kortere fremfor gigapenis
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #15 Skrevet 26. januar 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når skal menn skjønne at det er tykkelsen, ikke lengden, som er viktig. En kort og tykk (innen rimelighetens grenser) er sykt mye bedre enn en lang og tynn. En lang og tynn er faktisk verre en noen annen størrelse 😵 Anonymkode: 3fb78...b70 Jeg er uenig, jeg er også lei av at når menn er bekymret over størrelsen så tar vi ofte den der "det er ikke lengden, men tykkelsen" det kommer an på akkurat som om det nødvendigvis beroliger mannen. Usikkerhet kan handle om begge deler, eller en kombinasjon - det går an å ta hensyn. Anonymkode: e6e2c...630 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #16 Skrevet 26. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er uenig, jeg er også lei av at når menn er bekymret over størrelsen så tar vi ofte den der "det er ikke lengden, men tykkelsen" det kommer an på akkurat som om det nødvendigvis beroliger mannen. Usikkerhet kan handle om begge deler, eller en kombinasjon - det går an å ta hensyn. Anonymkode: e6e2c...630 Det har bare gjort det verre. Føler som det er noe de fleste støtter også, at tykkere er bedre. Anonymkode: 6afce...cc9
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #17 Skrevet 26. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er uenig, jeg er også lei av at når menn er bekymret over størrelsen så tar vi ofte den der "det er ikke lengden, men tykkelsen" det kommer an på akkurat som om det nødvendigvis beroliger mannen. Usikkerhet kan handle om begge deler, eller en kombinasjon - det går an å ta hensyn. Anonymkode: e6e2c...630 Jo, men det er jo sant! Kan selvsagt bare snakke for meg selv, men type standard stearinlys = vondt, mens type "10 cm og tykk som en agurk" = helt flott. Klart det også kommer an på mye mer (jeg har hatt god sex med en som var impotent), men spør man om størrelsen må man tåle å få svar. Anonymkode: 3fb78...b70 5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #18 Skrevet 26. januar 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Husker jeg uroet meg over lengden i mine yngre dager, men har jo fått med meg at tynn er det mest ubrukelige man kan ha. Selvfølgelig har jeg ganske tynn, det er deprimerende som faen. Noen ganger får jeg bare lyst til å kappe av meg kuken. Anonymkode: 6afce...cc9 Det er mange måter å tilfredstille en kvinne på, du trenger ikke tro at lengde/tykkelse er alfa og omega, så lenge du har fingre og tunge. Bli en ekspert på det, du! (Og behold kuken!) Anonymkode: 3fb78...b70
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #19 Skrevet 26. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mange måter å tilfredstille en kvinne på, du trenger ikke tro at lengde/tykkelse er alfa og omega, så lenge du har fingre og tunge. Bli en ekspert på det, du! (Og behold kuken!) Anonymkode: 3fb78...b70 Ja, for kuken min er åpenbart ubrukelig så jeg må bli ekspert på andre ting. Med stearinlys mener du en penis som faktisk er sånn tynn? Jeg skulle ønske kuken min kunne føles like bra for kvinnen som de tykkere, men det er jo tydeligvis håpløst. Frister å bare kvitte seg med greia da. Anonymkode: 6afce...cc9
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #20 Skrevet 26. januar 2017 Selvfølgelig merker man stor forskjell på stor og liten pikk... Og selvfølgelig liker de fleste damer pikker som litt over gjennomsnittet bedre enn under gjennomsnittet. Og ja en stor pikk kan gjøre meg drit kåt, bare av å se på et bilde. Alt annet er bare bullshit som sies for å beskytte menns følelser. Hilsen kvinne Anonymkode: 45bc3...5f1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå