AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #1 Skrevet 26. januar 2017 Okei ... Har lest så mye crap på nettet nå, vel og merke fra tidligere år, og sitter igjen med wow-følelsen. Nå skal ikke jeg bli lege, men vurderer likevel en bachelor i medisin mtp. på videreutdanning i et felt som interesserer meg. Er dette hinsides dumt av meg? Risikerer man faktisk å sitte igjen med skjegget i postkassa? Om noen har gått der selv og vet noe: ROP UT. På Facebook-siden til AMH ser jeg at enkelte studenter gir skolen 5 og 4 stjerner, og et par av dem studerer nå medisin i Polen, slik skolen hevder det kan være muligheter for med bachelor i medisin hos dem først. Har sendt dem melding for å spørre om de kan fortelle mer, men foreløpig ikke fått svar. Noen ser ut til å være fornøyde i alle fall, mens andre mener de blir lurt. Anonymkode: d1a20...7aa
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #2 Skrevet 26. januar 2017 Hva i all verden blir du med en bachelor i medisin fra en svadahøgskole? Anonymkode: 0c949...f2b 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #3 Skrevet 26. januar 2017 Det er ikke så veldig mye du kan bruke en bachelor i medisin til. Du må nesten uansett ha en annen utdanning i tillegg, og det er likevel ikke en garanti for at arbeidsgiver ser på den ekstra bacheloren i medisin som noe "ekstra". hva er det du har tenkt å bruke det til? Anonymkode: f9d83...ff9
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #4 Skrevet 26. januar 2017 Med en bachelor i medisin må du enten ta en master eller til Polen etterpå, den vil ikke stå seg alene. Anonymkode: 6ae34...432
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #5 Skrevet 26. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Okei ... Har lest så mye crap på nettet nå, vel og merke fra tidligere år, og sitter igjen med wow-følelsen. Nå skal ikke jeg bli lege, men vurderer likevel en bachelor i medisin mtp. på videreutdanning i et felt som interesserer meg. Er dette hinsides dumt av meg? Risikerer man faktisk å sitte igjen med skjegget i postkassa? Om noen har gått der selv og vet noe: ROP UT. På Facebook-siden til AMH ser jeg at enkelte studenter gir skolen 5 og 4 stjerner, og et par av dem studerer nå medisin i Polen, slik skolen hevder det kan være muligheter for med bachelor i medisin hos dem først. Har sendt dem melding for å spørre om de kan fortelle mer, men foreløpig ikke fått svar. Noen ser ut til å være fornøyde i alle fall, mens andre mener de blir lurt. Anonymkode: d1a20...7aa Her må du sette på bremsene slik de andre sier. En bachelor i medisin er ingen utdannelse, den fører deg ingensteds. Anonymkode: b2b45...59e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå