Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei ... Har lest så mye crap på nettet nå, vel og merke fra tidligere år, og sitter igjen med wow-følelsen. Nå skal ikke jeg bli lege, men vurderer likevel en bachelor i medisin mtp. på videreutdanning i et felt som interesserer meg. Er dette hinsides dumt av meg? Risikerer man faktisk å sitte igjen med skjegget i postkassa? Om noen har gått der selv og vet noe: ROP UT.

På Facebook-siden til AMH ser jeg at enkelte studenter gir skolen 5 og 4 stjerner, og et par av dem studerer nå medisin i Polen, slik skolen hevder det kan være muligheter for med bachelor i medisin hos dem først. Har sendt dem melding for å spørre om de kan fortelle mer, men foreløpig ikke fått svar. Noen ser ut til å være fornøyde i alle fall, mens andre mener de blir lurt. :vetikke:

Anonymkode: d1a20...7aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i all verden blir du med en bachelor i medisin fra en svadahøgskole?

Anonymkode: 0c949...f2b

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke så veldig mye du kan bruke en bachelor i medisin til. Du må nesten uansett ha en annen utdanning i tillegg, og det er likevel ikke en garanti for at arbeidsgiver ser på den ekstra bacheloren i medisin som noe "ekstra". hva er det du har tenkt å bruke det til?

Anonymkode: f9d83...ff9

Skrevet

Med en bachelor i medisin må du enten ta en master eller til Polen etterpå, den vil ikke stå seg alene.

Anonymkode: 6ae34...432

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei ... Har lest så mye crap på nettet nå, vel og merke fra tidligere år, og sitter igjen med wow-følelsen. Nå skal ikke jeg bli lege, men vurderer likevel en bachelor i medisin mtp. på videreutdanning i et felt som interesserer meg. Er dette hinsides dumt av meg? Risikerer man faktisk å sitte igjen med skjegget i postkassa? Om noen har gått der selv og vet noe: ROP UT.

På Facebook-siden til AMH ser jeg at enkelte studenter gir skolen 5 og 4 stjerner, og et par av dem studerer nå medisin i Polen, slik skolen hevder det kan være muligheter for med bachelor i medisin hos dem først. Har sendt dem melding for å spørre om de kan fortelle mer, men foreløpig ikke fått svar. Noen ser ut til å være fornøyde i alle fall, mens andre mener de blir lurt. :vetikke:

Anonymkode: d1a20...7aa

Her må du sette på bremsene slik de andre sier. En bachelor i medisin er ingen utdannelse, den fører deg ingensteds.

Anonymkode: b2b45...59e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...