Suvetha Skrevet 26. januar 2017 #1 Skrevet 26. januar 2017 Når jeg er alene hjemme føler jeg litt skyldfølelse. Jeg føler at det er spøkelser her. Det har skjedd masse merkelige ting her, som lyset ble slått av, sekken nesten falt av stolen, mikrobølgeovn som nesten ble åpnet og sånne ting. Familien min tror ikke på meg så jeg har ingen å støtte over. PLIS svar!!
EvaLena Skrevet 26. januar 2017 #2 Skrevet 26. januar 2017 Ring Lill Bedriss, så hjelper hun de "over på den andre siden"
Shery Skrevet 26. januar 2017 #4 Skrevet 26. januar 2017 Anbefaler deg å ringe noen som kan rense huset. Har hatt samme problem her. Det ble helt annerledes etterpå. Spesielt barna reagerte på hendelsene. De kjente noen satte seg i sengene på natta, lys av og på, seriekoblede brannvarslere gikk av en av gangen(!). Dyrene i huset sprang nesten oppover veggen når kulden kom sigende( "noen" kom inn i rommet. Vi så speilbilde i vinduet av en person som stod i døråpningen, men ingen var der selvfølgelig😊Nå er alt helt fint.
Suvetha Skrevet 26. januar 2017 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2017 det finnes ingen lill bedriss eller?
Suvetha Skrevet 26. januar 2017 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2017 Jeg mener når jeg er alene hjemme så skjer dette her ikke når jeg er med familien min
EvaLena Skrevet 26. januar 2017 #7 Skrevet 26. januar 2017 (endret) 2 minutter siden, Suvetha skrev: det finnes ingen lill bedriss eller? Bendriss skrives det antakelig. Skrev feil, sorry Endret 26. januar 2017 av EvaLena
Suvetha Skrevet 26. januar 2017 Forfatter #9 Skrevet 26. januar 2017 skrives det "lill" eller "Lilli"?
a l'orange Skrevet 26. januar 2017 #10 Skrevet 26. januar 2017 (endret) ⭐ Endret 23. november 2020 av a l'orange
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå