Gå til innhold

Dere som har markerte muskler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva og hvor ofte trener dere?

Og har dere et spesielt kosthold, fokus på mat, kalorier eller lignende?

Legg gjerne også ut et bilde fra Google som likner på deres kropp. Håper vertfall noen vil svare på spørsmålene :) 

Anonymkode: e1a26...1e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anses dette som markert?

I så fall: Jeg har ikke spesielt god kontroll på kaloriinntak, men jeg er veldig opptatt av hva som er i maten jeg spiser. Jeg unngår mat med mye tilsetningsstoffer og kjemikalier, og går for mat som er så ren som mulig - økologisk gjerne (fordi det også er miljøvennlig).

Trening er alt fra 2-5 ganger i uka. Jeg trener hovedsaklig yoga, men løper en gang i blant. Ellers går jeg minimum 10k skritt om dagen.

Skrevet
45 minutter siden, KaDust skrev:

Anses dette som markert?

I så fall: Jeg har ikke spesielt god kontroll på kaloriinntak, men jeg er veldig opptatt av hva som er i maten jeg spiser. Jeg unngår mat med mye tilsetningsstoffer og kjemikalier, og går for mat som er så ren som mulig - økologisk gjerne (fordi det også er miljøvennlig).

Trening er alt fra 2-5 ganger i uka. Jeg trener hovedsaklig yoga, men løper en gang i blant. Ellers går jeg minimum 10k skritt om dagen.

Samme oppskrift her også på mat. Rent og mye grønt.  

Men jeg trener litt yoga, mye HIT, klatring og styrke. Løper eller spinner en gang i blant. Er også mye ute og går i terrenget med sekk. Jeg trener for å være sterk og fleksibel slik at jeg kan gå mye i terrenget. Det er mitt fokus. Og jo lengre og brattere turen er, jo bedre. At jeg får synlige muskler er bare en bieffekt av det hele. 

Anonymkode: ac6f5...3d4

Skrevet

Vanskelig å finne en kropp som er lik siden alle kropper er ulike, men dette var det nærmeste jeg fant. 

https://www.google.no/search?q=fit+women&client=ms-android-samsung&source=lnms&prmd=ivsn&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjUsoPivuDRAhUGGZoKHbQfA2sQ_AUIBygB&biw=360&bih=512#imgrc=RZazhECDzul5eM%3A

Jeg har null kontroll på kalorier, men tenker automatisk at jeg må prøve å spise større mengder middag de dagene jeg trener. Jeg tenker aldri bevisst at jeg skal spise sunt, men det er en automatisk greie at jeg spiser ganske sunt fordi jeg alltid har gjort det i oppveksten. Det betyr ikke at jeg ikke spiser litt dessert på hverdager en gang i blandt om jeg har lyst på det. Siden jeg har dårlig matlyst på grunn av fysisk sykdom beriker jeg kosten med ekstra fett på maten, rømme på risen for å få nok kalorier. Trener 4 ganger i uka. 

Anonymkode: 382ae...76a

Skrevet
1 time siden, KaDust skrev:

Anses dette som markert?

Elsker kroppen din.

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å finne en kropp som er lik siden alle kropper er ulike, men dette var det nærmeste jeg fant. 

https://www.google.no/search?q=fit+women&client=ms-android-samsung&source=lnms&prmd=ivsn&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjUsoPivuDRAhUGGZoKHbQfA2sQ_AUIBygB&biw=360&bih=512#imgrc=RZazhECDzul5eM%3A

Jeg har null kontroll på kalorier, men tenker automatisk at jeg må prøve å spise større mengder middag de dagene jeg trener. Jeg tenker aldri bevisst at jeg skal spise sunt, men det er en automatisk greie at jeg spiser ganske sunt fordi jeg alltid har gjort det i oppveksten. Det betyr ikke at jeg ikke spiser litt dessert på hverdager en gang i blandt om jeg har lyst på det. Siden jeg har dårlig matlyst på grunn av fysisk sykdom beriker jeg kosten med ekstra fett på maten, rømme på risen for å få nok kalorier. Trener 4 ganger i uka. 

Trener du styrke eller kondisjon?

Skrevet
17 minutter siden, Nøste~ skrev:

Elsker kroppen din.

Takk :sjenert:

• Liker 1
Gjest canacas
Skrevet
1 time siden, KaDust skrev:

Anses dette som markert?

Du ser fantastisk ut! Wow :Nikke:

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trener du styrke eller kondisjon?

Begge deler. Det er jo det som er best for kroppen. Jeg trener for helsen sin del, og så blir kroppen egentlig bare resultatet av at jeg trener uten at jeg egentlig tenker over det. Løper langkjøring, intervall og tempotrening. Når jeg har langkjøring trener jeg ikke styrke etterpå, men når jeg trener tempotrening og intervall så har jeg en styrkeøkt etterpå. I tillegg har jeg da en dag der jeg bare løper et par km som oppvarming og så har jeg en god styrkeøkt etterpå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...