AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #1 Skrevet 26. januar 2017 Jeg skal i begravelse på Tirsdag. Bestevenninnen min har mistet moren sin og jeg kjente jo denne moren også godt. Jeg kjenner bare ikke alle rundt denne moren, så for å ikke kondolere feil person og kanskje ikke kondolere en riktig person, så lurer jeg på å bare la være. De skal ha innsamling til en organisasjon hvor jeg har mulighet til å skrive noen ord samtidig og da vil jeg kondolere der. Jeg trur vel heller ikke at de som sørger og står nærmest vil huske om jeg har tatt de i hånden og kondolere eller ikke heller. Hva synes dere jeg skal gjøre? Anonymkode: 8a32b...ec6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #2 Skrevet 26. januar 2017 Du trenger ikke si noe. Når noen i min familie har dødd så er det mange som bare tar meg i hånda uten å si noe. Du kan ikke vite hvem du skal si det til, så du kan hilse på folk og si det til dem du vet du kan kondolere til. Men tror det går fint uten. Anonymkode: a9ec6...a23 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #3 Skrevet 26. januar 2017 Noen vil ikke at det skal kondoleres heller. De syns vel at det er hardt nok om de ikke skal måtte håndhilse og klemme på massevis av triste og gråtkvalte mennesker i tillegg. Du viser din deltagelse ved å være der og det er egentlig nok. Anonymkode: 21b2a...f90
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 Ok, da gjør jeg ikke noe annet enn å være tilstede. Samt donerer en slant til den organisasjonen de bestemmer seg for. Anonymkode: 8a32b...ec6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå