Gå til innhold

Sex salg/kjøp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er veldig mange som slenger dritt om protituerte, men ikke like ofte om de som kjøper sex. Jeg tenker egentlig det samme om den som kjøper. Altså jeg dømmer ikke de som selger/kjøper sex, for meg er det greit så lenge man er trygg og ikke utnytter personer. Men her er det snakk om personer som enten gir eller får penger for å ha sex med en fremmed (om det ikke er en stamkunde da). Hvorfor er det historisk alltid den som selger som får all drittslengingen etter seg? Den som selger får penger for sex fordi de vil ha penger og muligens fordi de liker yrket, men den som selger gir penger for sex fordi de ikke kan få sexen gratis. Skjønner ikke hvorfor folk ser ned på salg, men ikke på kjøp. 

Anonymkode: 53385...edf

Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg ser det egentlig omvendt. Opplever at de som kjøper blir mer hetset enn de som selger. Det at sexkjøp er kriminalisert mens salg ikke er det, er vel et tydelig "bevis" på at man tenker verre om de som kjøper enn de som selger? 

Skrevet

Er du ny på KG, ts?

Anonymkode: e01f7...287

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du ny på KG, ts?

Anonymkode: e01f7...287

Hvorfor lurer du?

Anonymkode: 53385...edf

Skrevet

Det er da betraktelig mer dritt å lese om horekunder enn om prostituerte. Ikke at jeg mener det burde vært omvendt, altså, men horekunder ses da voldsomt ned på og omtales som kyniske drittfolk rett som det er. Langt mer enn prostituerte, som relativt ofte også blir betraktet som triste skjebner som har blitt ofre for en jævlig industri. I tillegg er jo sexkjøp kriminalisert, mens sexsalg er lovlig.

Anonymkode: f7f93...562

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...