AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #1 Skrevet 26. januar 2017 Jeg har nettopp begynt og synes det er en hektisk hverdag Anonymkode: d1459...41a
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #2 Skrevet 26. januar 2017 Er det sant at dere får kjeft hver dag? Anonymkode: 4b851...2ea
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #3 Skrevet 26. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det sant at dere får kjeft hver dag? Anonymkode: 4b851...2ea Haha, har bare jobber to uker da Anonymkode: d1459...41a
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #4 Skrevet 26. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nettopp begynt og synes det er en hektisk hverdag Anonymkode: d1459...41a Jeg har jobbet med det før.. hvor jobber du? Anonymkode: 2aee0...bec
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #5 Skrevet 26. januar 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jobbet med det før.. hvor jobber du? Anonymkode: 2aee0...bec Det er jo veldig spes å åpne en sånn tråd da, og her kommer jeg å svarer deg at jeg har jobbet med det lenge, men gidder du å svare meg?? Neida.. ååå jeg er så lei av sånne folk som deg som åpner tråder og ikke svarer.. og det er jo litt spes at du svarte en av oss og ikke den andre.. i'm out... Anonymkode: 2aee0...bec 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #6 Skrevet 26. januar 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo veldig spes å åpne en sånn tråd da, og her kommer jeg å svarer deg at jeg har jobbet med det lenge, men gidder du å svare meg?? Neida.. ååå jeg er så lei av sånne folk som deg som åpner tråder og ikke svarer.. og det er jo litt spes at du svarte en av oss og ikke den andre.. i'm out... Anonymkode: 2aee0...bec Alle sitter ikke klistret til KG 🙄 Du postet 43 minutter siden...ikke for 3 dager siden. Orker ikke svare deg..I'm out... Anonymkode: d1459...41a 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #7 Skrevet 26. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det sant at dere får kjeft hver dag? Anonymkode: 4b851...2ea Nei, det er det ikke Det er noen som er ufine (lett å være ufin over telefon), men de er heldigvis i mindretall. Mange er i en vanskelig situasjon og folk reagerer forskjellig. Noen gjør så godt de kan, noen velger å ignorere problemet, noen kan rett og slett ikke gjøre noe med situasjonen de er i, andre syns det er greit å ha noen utenfor familie og omgangskrets de kan åpne seg litt for i forhold til økonomisk problemer osv. Siden du nettopp har begynt, så skjønner jeg godt at du syns det er hektisk, det er en smal bransje, lovverk man må forholde seg til og det finnes ingen utdanning som egentlig er spesielt relativ til jobben, men det er jo gjerne slik at den første tiden i ny jobb er litt stressende og forvirrende fram til man kommer litt inn i det Har jobbet med inkasso før og syns det var en fin og lærerik periode. Anonymkode: 9475f...8ed
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #8 Skrevet 26. januar 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er det ikke Det er noen som er ufine (lett å være ufin over telefon), men de er heldigvis i mindretall. Mange er i en vanskelig situasjon og folk reagerer forskjellig. Noen gjør så godt de kan, noen velger å ignorere problemet, noen kan rett og slett ikke gjøre noe med situasjonen de er i, andre syns det er greit å ha noen utenfor familie og omgangskrets de kan åpne seg litt for i forhold til økonomisk problemer osv. Siden du nettopp har begynt, så skjønner jeg godt at du syns det er hektisk, det er en smal bransje, lovverk man må forholde seg til og det finnes ingen utdanning som egentlig er spesielt relativ til jobben, men det er jo gjerne slik at den første tiden i ny jobb er litt stressende og forvirrende fram til man kommer litt inn i det Har jobbet med inkasso før og syns det var en fin og lærerik periode. Anonymkode: 9475f...8ed Ts her, var ikke jeg som stilte spørsmålet. Men men ganske informativt svar fra deg Anonymkode: d1459...41a
sweety pie Skrevet 26. januar 2017 #9 Skrevet 26. januar 2017 Er det ikke veldig konkurransepreget yrke? At man hele tiden skal ha gjort så så mye?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #10 Skrevet 26. januar 2017 4 minutter siden, sweety pie skrev: Er det ikke veldig konkurransepreget yrke? At man hele tiden skal ha gjort så så mye? Det kan være ganske sterke krav fra kunder i forhold til tilgjengelighet på telefon, løsningsgrad osv., det kommer veldig an på hvilket firma man jobber i og hvilke porteføljer/hva slags type krav man jobber med. Det er mange inkassoselskaper i Norge, noen store og mange små, så det er en kamp om kundene og da blir presset større for å beholde kundene, og det er klart at det kan oppleves stressende til tider. Anonymkode: 9475f...8ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå