Gå til innhold

Hvor lenge må man knulle

Fremhevede innlegg

Skrevet

for at det skal bli godt for dama også?

Holder sjelden ut lenger enn 10 - 15 min. Er det lenge nok for damer flest?

Anonymkode: 3c6b1...13b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

for at det skal bli godt for dama også?

Holder sjelden ut lenger enn 10 - 15 min. Er det lenge nok for damer flest?

Anonymkode: 3c6b1...13b

;Mer enn nok

Anonymkode: fc09d...600

Skrevet

Ta knipeøvelser :) Det kan hjelpe deg å vare lenger.

Anonymkode: bae6a...fa1

Skrevet

Alle vet da at det ikke er tiden det går på, men antall meter pikk man totalt klarer å gi dama på kortest mulig tid!!! :balltre:

Anonymkode: df425...d3f

Skrevet

Jeg synes det er best de første minuttene og så blir det kjedelig... Så for meg er 5 minutter fint! Det kommer helt an på damen du møter :)

Skrevet

Det er ikke knullinga som avgjør om det blir godt for dama. 

Anonymkode: a23d9...de1

• Liker 1
Skrevet

Enda en tråd om dette? 🙄

Anonymkode: 888d8...095

• Liker 1
Gjest Else-Britt
Skrevet

Husk å vende henne om hvert 4. minutt.

Skrevet

Hvis dama er som flertallet damer, dvs at hun ikke kommer av knulling, er det jo mer eller mindre bortkastet å knulle henne. Personlig bruker jeg å prøve å holde igjen, sånn at om dama ikke kommer, så kommer ikke jeg heller. Så kan hun heller runke/suge meg til jeg kommer, og jeg kan slikke/fingre henne til hun kommer. Er jo ikke sikkert at det heller virker. For min del er balanse viktigere enn å komme....

Skrevet
20 minutter siden, Resignert skrev:

Hvis dama er som flertallet damer, dvs at hun ikke kommer av knulling, er det jo mer eller mindre bortkastet å knulle henne. Personlig bruker jeg å prøve å holde igjen, sånn at om dama ikke kommer, så kommer ikke jeg heller. Så kan hun heller runke/suge meg til jeg kommer, og jeg kan slikke/fingre henne til hun kommer. Er jo ikke sikkert at det heller virker. For min del er balanse viktigere enn å komme....

Det er ikke bortkastet når dama fortsatt nyter penetreringen. Kanskje for deg, men ikke for henne :) Nytelse er godt uanset om man får orgasme eller ikke. Og det er faktisk mulig å stimulere klitoris mens man penetrerer og da blir det ekstra godt og dama får orgasme av kombinasjonen. :) 

Anonymkode: bae6a...fa1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...