Gå til innhold

Jeg er hun slitsomme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest noen tråder her om slitsomme dater, og jeg tar meg selv i å tenke at jeg er hun slitsomme! Jeg vet ikke om jeg oppfattes slitsom av mennene, men jeg holder jo til de grader igjen :sjenert:

Når jeg er interessert i noen ønsker jeg å ha kontakt med dem hele tiden.. Både meldinger og snapchat. Jeg begrenser meg veldig til noen få om dagen, må virkelig ta meg sammen. Sender ikke selfies med trutmunn altså, men det er vel ikke akkurat spennende bilder jeg sender. Det er bare en måte å holde kontakten oppe på. Jeg liker oppmerksomhet, får litt for lite av det tydeligvis. Jeg sender jo som regel melding/snapchat først, så burde jo ta hintet :sukk:

Hvor går grensa for hva som er slitsomt for dere?

Anonymkode: 2b080...87c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg er interessert i noen så skal det mye til at jeg syns det blir formye kontakt, kanskje med unntak av hvis det hagler inn i arbeidstida. Men jeg er dame da, så kan ikke svare for mannfolka. Men man må også ha forståelse for at ikke alle har tid eller mulighet til å sende meldinger til alle døgnets tider. Men om det går dager mellom hvert livstegn uten at det er noen spesiell grunn til det, så konstanterer jeg automatisk at vedkommende ikke er interessert. Jo mere kontakt, jo mere interessert tenker jeg da. Men om det blir ekstremt mye snaps og meldinger uten at det på en måte er en del av en diaolog så kan det faktisk bli litt plagsomt.

Anonymkode: 6b0f3...89f

• Liker 1
Gjest canacas
Skrevet

Jeg og TS! Jeg er også slitsom til tider. :alice:

Skrevet

Når meldingene kun er bilder, og/eller ikke har noe spesielt innhold tar jeg det som masing.

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Jolene skrev:

Når meldingene kun er bilder, og/eller ikke har noe spesielt innhold tar jeg det som masing.

Ja, samme her. 

Anonymkode: 0c0c9...141

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes man bør prøve å få til et greit samspill med den andre - la det være opp til fyren å sende først annen hver gang omtrent, da ser du fort hva vedkommende synes er passelig med kontakt via meldinger etc. Og ikke send flere (innholdsløse) meldinger uten at den andre har svart i mellomtiden i hvert fall. Se an responsen, unngå å mase.

Anonymkode: e0109...543

Skrevet

Folk er forskjellige. Personlig er jeg stor fan av å si mye med lite, effektiv bruk av språk, og bruker bare elektroniske kommunikasjonsmidler til logistikk eller hvis noe er viktig. Foretrekker heller å "drøvtygge" face2face. Hvis noen sender meg meldinger 24/7 tolker jeg det som at det har lite gående i sitt eget liv, er "needy" og det synes jeg er slitsom og lite attraktivt. Prøv å holde forholdet mellom hvem som sender meldinger noenlunde likt.

• Liker 1
Gjest Superbruker7
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sender ikke selfies med trutmunn altså, men det er vel ikke akkurat spennende bilder jeg sender. Det er bare en måte å holde kontakten oppe på.

En måte å holde kontakt på eller en måte å fiske etter komplimenter på?

Skrevet

Haha jeg er nok needy der ja! Huff, men vanskelig å la vær 😂

Skrevet

I dag har jeg virkelig vært flink, kun sendt 2 snapper! Hadde lyst til å sende typ 20.. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag har jeg virkelig vært flink, kun sendt 2 snapper! Hadde lyst til å sende typ 20.. 

Finn noen som kan gjøre deg lykkelig. En annen person som vil ha 20!:) 

Anonymkode: 0d836...b78

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

En som sender melding hver eneste dag. 

Anonymkode: 803b1...52e

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En som sender melding hver eneste dag. 

Anonymkode: 803b1...52e

Må jo sende hver da for å ikke miste streaken da :roll::ler:

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har lest noen tråder her om slitsomme dater, og jeg tar meg selv i å tenke at jeg er hun slitsomme! Jeg vet ikke om jeg oppfattes slitsom av mennene, men jeg holder jo til de grader igjen :sjenert:

Når jeg er interessert i noen ønsker jeg å ha kontakt med dem hele tiden.. Både meldinger og snapchat. Jeg begrenser meg veldig til noen få om dagen, må virkelig ta meg sammen. Sender ikke selfies med trutmunn altså, men det er vel ikke akkurat spennende bilder jeg sender. Det er bare en måte å holde kontakten oppe på. Jeg liker oppmerksomhet, får litt for lite av det tydeligvis. Jeg sender jo som regel melding/snapchat først, så burde jo ta hintet :sukk:

Bilderesultat for i am a delicate flower. a fucked up

Har inntrykk av at de fleste jenter aller helst vil ha mye meldinger/snap etc. (oppmerksomhet)...

• Liker 2
Skrevet

Jeg er slitsom, jeg også. team slitsom. gidder bare ikke drive med leker og spill, dersom det føles naturlig å sende en melding så sender jeg en melding. Noen som er riktig for meg vil sannsynligvis ha behov for samme hyppighet i kommunikasjon som meg. 

Skrevet

Dersom du alltid er den som sender siste meldingen i en samtale så er du gjerne den slitsomme. Prøv å være den som avslutter av og til.

Skrevet

Så lenge jeg kan svare når jeg føler for det, uten at det blir sure miner eller spørsmål ved det, så går det som regel bra. Om det ikke er snakk om mer enn to-tre meldinger mellom hver av mine. Det må være en balanse.

Jeg liker å prioritere de jeg er med i person kontra mobilen, f.eks.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, ekkoet skrev:

Dersom du alltid er den som sender siste meldingen i en samtale så er du gjerne den slitsomme. Prøv å være den som avslutter av og til.

Kommer jo litt an på. Jeg driver litt med en og han sender ofte sms først, så skriver vi litt frem og tilbake og han stiller alltid spørsmål i smsene, ofte ender det med at jeg svarer på det han spør om i en sms også blir han stille. Eller han skriver dagen etter. Jeg føler meg ikke som den slitsomme da selvom jeg da er den som sender sms sist. Men jeg tar heller ikke kontakt igjen før han gjør det da jeg mener at det er han som har avsluttet samtalen, da får han ta opp igjen tråden også. 

Anonymkode: e0782...ced

• Liker 2
Skrevet

Jeg kutter ut de som maser for mye, som er helt på sine egne følelser og egentlig ikke tar hensyn til meg. Slike folk overkjører andre og da blir jeg raskt lei. Hvis man har antennene ute og tar hensyn til den andre personen, så er det vel normal sosial intelligens å justere seg litt etter andres nivå, begge veier. Hvis personen ikke gjør det, så er de hensynsløse eller uinteresserte. 

Anonymkode: 65dc2...ed0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...