korallrev Skrevet 26. januar 2017 #1 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) Som en motvekt til den andre tråden; fyr løs! Endret 26. januar 2017 av korallrev 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 26. januar 2017 #2 Del Skrevet 26. januar 2017 At jeg er det beste som noen gang har hendt sønnen deres. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #3 Del Skrevet 26. januar 2017 Vil du ha mere kaffe? Anonymkode: b063e...331 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #4 Del Skrevet 26. januar 2017 At hun er glad det er jeg som er mor til hennes barnebarn Anonymkode: 1746a...5af 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 26. januar 2017 #5 Del Skrevet 26. januar 2017 At det er hyggelig at jeg ble med (ved invitasjon til familieselskap o.l.). Hun er alltid grei, men får ikke masse komplimenter liksom. Også har hun skrytt av hundene våre noen ganger, og hundeskryt er den beste formen for skryt synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #6 Del Skrevet 26. januar 2017 Mange ting egentlig i både handling og ord F.eks da vi fikk førstemann, insisterte svigermor og svigerfar på at jeg skulle ha lenestolen deres ned til oss, så jeg skulle sitte godt når jeg ammet. Dette var en dyr stol, som de skaffet seg da hun gikk gjennom en stor opr, og måtte sitte godt i ettertid. Dessverre døde svigermor kort tid etter, og nå 10 år senere, savner jeg henne enda masse ❤ Anonymkode: abb3f...e4b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GulSol Skrevet 26. januar 2017 #7 Del Skrevet 26. januar 2017 At jeg er det beste som har skjedd sønnen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 26. januar 2017 #8 Del Skrevet 26. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: At hun er glad det er jeg som er mor til hennes barnebarn Anonymkode: 1746a...5af Det sier min svigermor støtt og stadig også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 26. januar 2017 #9 Del Skrevet 26. januar 2017 At jeg er en utrolig god mor Og hun forteller meg hele tiden hvor flink jeg er, og hvor stolt hun er av meg. Får høre av andre at hun skryter mye over hvor flink dame sønnen har fått seg. Det beste svigerfar (som er veldig tilbakeholden på komplimentfronten) har "sagt", var at han sendte en melding til samboeren min en kveld og sa at nå måtte han snart få ut fingern og fri før noen andre gjør det, for damer seg meg finnes det ikke mange av. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #10 Del Skrevet 26. januar 2017 Svigermor stod som en klippe ved min side når jeg mistet min mamma. Det er det fineste hun har gjort for meg. Anonymkode: d2b6f...851 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1anonym2 Skrevet 27. januar 2017 #11 Del Skrevet 27. januar 2017 Det fineste de har sagt til meg må være at jeg var fin i klærne eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 27. januar 2017 #12 Del Skrevet 27. januar 2017 ".....sønnen......er så heldig som har deg" "Vi er heldige" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 27. januar 2017 #13 Del Skrevet 27. januar 2017 jeg har fått komplimenter for et pent klesplagg. også har de sagt at babyen vår var nydelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #14 Del Skrevet 27. januar 2017 Hadde det ikke vært for meg så hadde han ikke fått orden på livet sitt. Og at han er gladere enn noem gang, de har ikke sett han sånn i barndommen en gang. Anonymkode: 0602b...6dc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #15 Del Skrevet 27. januar 2017 Denne tråden gjorde meg glad. 🙌🏻 Anonymkode: 8ce1e...843 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. januar 2017 #16 Del Skrevet 27. januar 2017 Svigermor sier at hun er så glad for at sønnen deres møtte meg, at jeg kom inn i familien deres. Hun sier rett ut at hun setter umåtelig stor pris på meg. Svigerfar var en mann av få ord. Han var heller ikke en mann som likte å klemme eller vise følelser. Første gangen vi var på besøk etter at jeg hadde vært veldig syk med en påfølgende stor operasjon så sa han "idag trur eg at eg treng ein klem" også fikk jeg en god bamseklem av han. Det tror jeg er noe av det fineste og mest vare øyeblikket jeg noensinne har opplevd. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #17 Del Skrevet 27. januar 2017 "Det blir bra", om et skjerf jeg heklet. Vet svigermor mente det motsatte (hun er sånn), men det var pent sagt, da :D Anonymkode: 3f021...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 27. januar 2017 Forfatter #18 Del Skrevet 27. januar 2017 Svigermor introduserte meg for noen: "Dette er ***, hun er kjæresten til ***. Jeg er veldig fornøyd med henne!" De er veldig glade for at vi skal ha barn sammen. De har sagt flere ganger at de er glade for at jeg og sønnen deres har møtt hverandre. Før vi ble sammen snakket kjæresten mye med faren sin om et nytt forhold osv (vi møttes rett etter at vi begge nettopp hadde blitt single), og jeg kjenner faktisk kona hans fra før av, så han hadde hørt litt om meg. Etter at jeg hadde møtt ham et par ganger sa han til kjæresten min at det ikke var noe å tenke på; han burde satse på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #19 Del Skrevet 27. januar 2017 "Gratulerer med dagen!" "God jul!" "Og det gjelder deg også!" (Svigermor som ga muntlig kudos til oss alle i fellesskap etter at vi hadde vært med på en gåtur.) Hun har også kommet med en felles anerkjennelse én gang til mannen min og meg om at vi har oppdratt barnet vårt til å bli et høflig barn. Etter nesten ti år som mannen min sin kjæreste (vi er gift nå) er det disse tre setningene jeg kommer på. Anonymkode: b8038...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #20 Del Skrevet 27. januar 2017 At jeg har imponert dem mer og mer jo bedre kjent de ble med meg At hun ser på meg som et av sine egne barn At jeg lager veldig god mat - viser det gjennom handlinger, og ringer og ber om oppskrifter og tips At jeg alltid har alt på stell, og har det så fint hjemme (viktig kompliment for den generasjonen..) Og mange komplimenter til utdannelse og karriere, aldri en negativ kommentar om at jeg er mye på jobbreise og jobber mye overtid (i stedet for å være hjemme og ta seg av hus og mann) slik mange av mine venninners svigermødre føler seg nødt til å påpeke Anonymkode: 480b8...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå