AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #1 Skrevet 26. januar 2017 Ok. Det er kanskje ikke så mye å skryte av men for meg er det litt stort. Kan liksom ikke skryte av det til kjentfolk heller så derfor får dere det Er mann på over 40 som alltid har vært godt holdt. Ikke direkte feit, bærer kiloene godt, har alltid vært sterk. Må nevnes at jeg er kraftig bygd, typisk motsatt kroppsbygning av en etiopisk maratonløper. Altid slitt med skjorter som er for trange i halsen og over skuldrene. Ca 178 høy og vekta har ligget på 90-100 fra 18 års alder. Gått veldig gradvis oppover. Har fått barn og alderstillegg kan man si. Ved påsketider i fjor bikket jeg 100kg Siden den gangen har jeg trent styrke 3x pr uke, jogget 3km 3 ganger pr.uke. I tillegg rask gange 3-4 km 4-5 ganger pr uke. Tar nå lett 40 push ups, 60 sit ups og såvidt 3 hangups. Beltet har fått nye hakk. Kona har fornyet garderobe min. Hater fremdeles å jogge men jobber med det . Bruker det som motivasjon for å kutte sjokoladekosen. En melkesjokolade krever minst 30 min på tredemølla, og det er det ikke verdt. IDAG BIKKET VEKTA UNDER 90 KG. Har ikke sett 80 tallet på vekta siden 1995 Hverdagens små gleder. 10kg ned på 10 mnd er ikke all verden mtp slitet men liker å tro at jeg har pådratt meg litt muskelmasse og kroppen er betydelig mer definert og den lille beltekanten er borte. Dagens selvskryt. Anonymkode: 22374...3ae 17
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #3 Skrevet 26. januar 2017 Helt greit at du har brukt 10 mnd! Det er 10 mnd med nye vaner du kan leve med! En varig livsstilsendring! Godt jobba! 💪🏼 Anonymkode: b7355...847
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #7 Skrevet 28. januar 2017 Så gøy! Kjempe godt jobbet og gratulerer så mye! Anonymkode: b8085...5ee
Nappetass1 Skrevet 28. januar 2017 #8 Skrevet 28. januar 2017 Flinkt! Gratulerer så mye, og stå på videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå