Gå til innhold

Hvorfor sletter man seg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest canacas
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er aktiv i de trådene så...

Anonymkode: c05ae...a7a

Fordi jeg blir dratt inn i de. En gang er gøy, to ganger er artig, tre ganger - det er et mønster her... Og alle de gangene jeg har blitt tagget for å svare på spørsmål om en annen bruker. Det var absolutt ikke gøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være mange grunner til det. Har selv sett folk som dramatiserer slettingen sin, så slik oppførsel finnes enda.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får det være nok! Denne tråden er åpenbart myntet på folk som har problemer, og det er uting at dette blir adressert på denne måten, om enn litt indirekte!

Anonymkode: 05f74...3b3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som stadig sletter seg for så å komme tilbake kort tid etterpå, mangler impulskontroll. De opplever en konflikt ("mobbing") med en eller flere andre kgere, og så blir de så frustrert at de sletter seg, men allerede dagen etterpå savner de KG, og så velger de å "glemme" problemene de opplevde på KG og oppretter ny profil.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Testosteron skrev:

De som stadig sletter seg for så å komme tilbake kort tid etterpå, mangler impulskontroll. De opplever en konflikt ("mobbing") med en eller flere andre kgere, og så blir de så frustrert at de sletter seg, men allerede dagen etterpå savner de KG, og så velger de å "glemme" problemene de opplevde på KG og oppretter ny profil.

Eller så er de bare oppmerksomhetssyke!     

Anonymkode: 8d065...5cf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av dem jeg har lagt merke til heller jeg mot dette, ja.

Anonymkode: 8acb2...201

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stygt sagt! Om man får lite oppmerksomhet ellers kan det være gode grunner til behov for ekstra oppmerksomhet, f.eks på KG, trenger ikke være nedlatende overfor de det gjelder.

Anonymkode: d74d9...bfd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.1.2017 den 14.52, canacas skrev:

Fordi jeg blir dratt inn i de. En gang er gøy, to ganger er artig, tre ganger - det er et mønster her... Og alle de gangene jeg har blitt tagget for å svare på spørsmål om en annen bruker. Det var absolutt ikke gøy. 

Nja

Anonymkode: c05ae...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første året mitt på kg, slettet jeg meg høylytt. Fordi jeg var utrolig såret og skuffet over det spillet som foregikk bak kulissene. Mange brukere var direkte ondskapsfulle og ville meske seg i andres private ting og grave fram fakta for å finne ut hvem man var i virkeligheten. Senere har jeg hatt flere kontoer, og det er hyggelig på kg en stund, til jeg får helt fnatt av enkeltbrukere som lager de samme trådene oppatt igjen pluss denne degginga som tydeligvis har vært for enkelte grupper som legger ut alt om seg selv på kg. Da går man lei av at det er det samme hele tiden. 

Ikke misforstå meg. Jeg liker kg, men jeg kan bli ufattelig mett på enkelte ting og føle at livet må være bedre enn å ha en bruker man blir gjenkjent på og som gir andre mulighet til å snoke på. Derfor velger jeg hvertfall å slette brukeren når jeg er lei. Det er min sak hva jeg gjør, ingen er nødt til å bli en av de kjente dinosaurene på kg bare fordi noen misliker at andre sletter brukere, sier ifra at de er pøkk lei og sier farvel. Så går dagene, og plutselig er det noen som skriver noe og man kanskje kjenner at Hei du, jeg har noe å bidra med til deg. Et svar på det du lurer på.

Etterhvert innser jeg at det er bedre  skrive som ab, og slette når man vil, for da blir man hvertfall ikke lagt merke til. 

Kanskje noen av dere bør la vær å henge dere opp i at brukere sletter seg rett som det er? Ingen av oss har meldeplikt for dere akkurat.

Anonymkode: f4b0d...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...