AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #1 Skrevet 26. januar 2017 Et spørsmål av nysgjerrighet: hvorfor slette seg (og ev. komme tilbake med ny bruker senere), i stedet for bare å ta en pause uten å slette seg, ev. bare logge ut og aldri mer logge på? Ser at veldig mange driver og sletter seg, men jeg skjønner ikke hvorfor! Et slags KG-masseselvmord, får nesten vondt av å lese den slett meg-tråden! Er så mange! Anonymkode: d74d9...bfd 3
Aamu Skrevet 26. januar 2017 #2 Skrevet 26. januar 2017 (endret) For min del har jeg sletta meg en gang fordi jeg bestemte meg for at jeg ikke ville mer. Følte meg slem som en brukeren jeg var, vanskelig å forklare. Men er på god vei tilbake dit jeg var så egentlig kunne jeg bare lagd by bruker med samme gamle brukernavnet 😲😥 Endret 26. januar 2017 av Aamu 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. januar 2017 #3 Skrevet 26. januar 2017 En sletting er ikke en ordentlig sletting før man har laget dramatråder om det, sletter seg, for så å komme tilbake 2 dager seinere "fordi alle savnet meg sånn at jeg bare måtte lage ny bruker" er standardsvaret om du spør dem etter det oppstyret. 5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #4 Skrevet 26. januar 2017 Jeg slettet den forrige brukeren og lagde ny, fordi jeg følte jeg hadde sagt ting som kunne avsløre hvem jeg er. Nå er jeg under nytt navn, ny alder og litt annet Anonymkode: 62821...6dd 1
Aamu Skrevet 26. januar 2017 #5 Skrevet 26. januar 2017 5 minutter siden, Evilposelos skrev: En sletting er ikke en ordentlig sletting før man har laget dramatråder om det, sletter seg, for så å komme tilbake 2 dager seinere "fordi alle savnet meg sånn at jeg bare måtte lage ny bruker" er standardsvaret om du spør dem etter det oppstyret. Oi. Ikke sett. Er det såpass vanlig asså?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. januar 2017 #6 Skrevet 26. januar 2017 Akkurat nå, Aamu skrev: Oi. Ikke sett. Er det såpass vanlig asså? Var for noen år siden Jeg vet ikke om de fortsatt gjør det, men det var veldig populært en periode.
Aamu Skrevet 26. januar 2017 #7 Skrevet 26. januar 2017 2 minutter siden, Evilposelos skrev: Var for noen år siden Jeg vet ikke om de fortsatt gjør det, men det var veldig populært en periode. Drama på kg. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #8 Skrevet 26. januar 2017 Jeg slettet meg og lagde ny fordi en bruker trakasserte meg på pm og i tråder. Gjor ingen stor oppstandelse rundt det da, slettet meg i stillhet og tviler sterkt på at noen savnet meg Anonymkode: 808a0...c8e
Silfen Skrevet 26. januar 2017 #9 Skrevet 26. januar 2017 Jeg var borte i mange år, men har aldri slettet brukeren. Kan jo ikke det, jeg er jo en av dinosaurene nå. 2
Gjest canacas Skrevet 26. januar 2017 #10 Skrevet 26. januar 2017 8 minutter siden, Evilposelos skrev: Var for noen år siden Jeg vet ikke om de fortsatt gjør det, men det var veldig populært en periode. Jeg syns det er litt slik. Det virker også ofte som verden skal rase fordi noen slettes. Dette er min første og eneste bruker. Og jeg har faktisk vurdert å slette meg. Fordi jeg er drittlei å bli tagget i visse tråder, ser det som mobbing. En sletting blir da litt mer enn bare ignorering.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. januar 2017 #11 Skrevet 26. januar 2017 8 minutter siden, canacas skrev: Jeg syns det er litt slik. Det virker også ofte som verden skal rase fordi noen slettes. Dette er min første og eneste bruker. Og jeg har faktisk vurdert å slette meg. Fordi jeg er drittlei å bli tagget i visse tråder, ser det som mobbing. En sletting blir da litt mer enn bare ignorering. Hva slags tråder da? Man kan slå av varslingen om det. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #12 Skrevet 26. januar 2017 18 minutter siden, Evilposelos skrev: Var for noen år siden Jeg vet ikke om de fortsatt gjør det, men det var veldig populært en periode. Er vel fortsatt de som gjør det? Kanskje ikke så mange som før. En ting som har endret seg er at det nå ofte bare er "slett meg", mens det tidligere var "takk for meg!"-tråder. Den mest legendariske takk for meg-tråden finnes på vgd, den bør alle lese (og brukeren kom selvsagt tilbake etterpå og lot nærmest som om den pinlige tråden aldri ble laget..) http://vgd.no/sport/vintersport/tema/1755422/tittel/takk-for-meg-dette-gidder-jeg-ikke-lenger/innlegg/38220837/ Anonymkode: 1504d...aa2 3
Gjest canacas Skrevet 26. januar 2017 #13 Skrevet 26. januar 2017 Akkurat nå, Evilposelos skrev: Hva slags tråder da? Man kan slå av varslingen om det. "hvilken bruker vil du..." type tråder. Og i en lang periode ble jeg tagget med spørsmål om meg og en annen bruker. Det er helt tilfeldig hvilke tråder det dukker opp i, varsling vil jeg helst ha generelt - for å kunne svare for meg der jeg har uttalt meg osv.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #14 Skrevet 26. januar 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel fortsatt de som gjør det? Kanskje ikke så mange som før. En ting som har endret seg er at det nå ofte bare er "slett meg", mens det tidligere var "takk for meg!"-tråder. Den mest legendariske takk for meg-tråden finnes på vgd, den bør alle lese (og brukeren kom selvsagt tilbake etterpå og lot nærmest som om den pinlige tråden aldri ble laget..) http://vgd.no/sport/vintersport/tema/1755422/tittel/takk-for-meg-dette-gidder-jeg-ikke-lenger/innlegg/38220837/ Anonymkode: 1504d...aa2 Det der var jo bare helt utrolig.. selv om det handler om sport En bedre link til tråden: http://vgd.no/sport/vintersport/tema/1755422/tittel/takk-for-meg-dette-gidder-jeg-ikke-lenger/innlegg/38220837/ Og de to tilhørende trådene som forklarer hvordan han tabbet seg ut med den utrolige selvmotsigelsen, som han da altså nektet å innrømme: http://vgd.no/sport/ol/tema/1549728/tittel/gjerdalen-og-johnsrud-sundby/innlegg/38164988/ http://vgd.no/sport/vintersport/tema/1754746/innlegg/ Anonymkode: d74d9...bfd 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #15 Skrevet 26. januar 2017 Noen ønsker jo bare oppmerksomhet da. Det er enkelte som kan opprette tre-fire tråder rett etter hverandre, om hvor slemme slle andre viss nok er. Samt at de påstår at NÅ skal dem slette seg, og "aldri i verden" komme tilbake igjen til kvinneguiden. Men ett par dager seinere kommer de selvfølgelig tilbake, under ett eller annet brukernavn. Men de er jo selvfølgelig veldig lett gjenkjennelige, fra det aller første innlegget de kommer med under sine nye brukernavn... Anonymkode: 8d065...5cf
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #16 Skrevet 26. januar 2017 Er jo mange som sletter seg og kommer tilbake uten å lage drama. Jeg har gjort det noen ganger. For min del blir jeg litt paranoid for at jeg har lagt ut for mye informasjon om meg selv,og det synes jeg at jeg gjorde med forrige bruker så derfor har jeg ny. Ellers så har det vel vært fordi jeg har ønsket en pause, og synes det er vanskelig om jeg hele tiden har mulighet til å logge meg inn. Nå er jeg tilbake igjen,men ganske redusert i forhold til før. Jeg oppsøkte litt for mye negativitet før, og da trengte jeg en liten pause. Så nå svarer jeg bare litt her og der når jeg har tid og lyst. Anonymkode: 39296...2f2 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #17 Skrevet 26. januar 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jo mange som sletter seg og kommer tilbake uten å lage drama. Jeg har gjort det noen ganger. For min del blir jeg litt paranoid for at jeg har lagt ut for mye informasjon om meg selv,og det synes jeg at jeg gjorde med forrige bruker så derfor har jeg ny. Ellers så har det vel vært fordi jeg har ønsket en pause, og synes det er vanskelig om jeg hele tiden har mulighet til å logge meg inn. Nå er jeg tilbake igjen,men ganske redusert i forhold til før. Jeg oppsøkte litt for mye negativitet før, og da trengte jeg en liten pause. Så nå svarer jeg bare litt her og der når jeg har tid og lyst. Anonymkode: 39296...2f2 Men spørsmålet er hvorfor slette seg? Hvorfor ikke bare lage ny bruker? For innleggene man har skrevet forsvinner vel ikke bare fordi man sletter seg vel? Blir vel bare Gjest foran? Anonymkode: d74d9...bfd 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #18 Skrevet 26. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men spørsmålet er hvorfor slette seg? Hvorfor ikke bare lage ny bruker? For innleggene man har skrevet forsvinner vel ikke bare fordi man sletter seg vel? Blir vel bare Gjest foran? Anonymkode: d74d9...bfd Lage ny bruker er jo det man gjør. Du mener nok å skifte brukernavn. Nei,de forsvinner ikke,men de er ikke knyttet til den nye brukeren min. Pluss at mye av grunnene til at jeg har slettet meg er for å få en pause. Har jeg bruker så blir det til at jeg logger meg inn. Jeg ser ikke problemet med at man sletter seg og kommer tilbake uansett grunn. Det som blir litt teit er jo de som lager masse drama og "jeg kommer aldri tilbake" for så å dukke opp med ny bruker dagen etter. Anonymkode: 39296...2f2 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #19 Skrevet 26. januar 2017 5 timer siden, canacas skrev: "hvilken bruker vil du..." type tråder. Og i en lang periode ble jeg tagget med spørsmål om meg og en annen bruker. Det er helt tilfeldig hvilke tråder det dukker opp i, varsling vil jeg helst ha generelt - for å kunne svare for meg der jeg har uttalt meg osv. Du er aktiv i de trådene så... Anonymkode: c05ae...a7a
Silfen Skrevet 26. januar 2017 #20 Skrevet 26. januar 2017 Jeg har av all varsling. Men ser jo på mine innlegg om det er svar i tråder jeg er aktiv i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå