AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #1 Skrevet 26. januar 2017 (Bilde lånt fra internett) Har dere endret preferansene deres på hva dere er ute etter i en mann/kvinne? Hvordan? Er litt interessert i å høre forskjellen. Merker selv nå at jeg bare på et par år har gått fra "kul, velutdannet, friluftsinteressert, ser bra ut i dress, har skjegg, vil reise jorda rundt" til "vil drikke rødvin med meg mens vi diskuterer filmen Interstellar" ... Anonymkode: 9c8b0...4e9 3
brownbrown Skrevet 26. januar 2017 #2 Skrevet 26. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: (Bilde lånt fra internett) Har dere endret preferansene deres på hva dere er ute etter i en mann/kvinne? Hvordan? Er litt interessert i å høre forskjellen. Merker selv nå at jeg bare på et par år har gått fra "kul, velutdannet, friluftsinteressert, ser bra ut i dress, har skjegg, vil reise jorda rundt" til "vil drikke rødvin med meg mens vi diskuterer filmen Interstellar" ... Anonymkode: 9c8b0...4e9 jeg har hatt samme preferanser hele tiden. men jeg er mann. jeg vil alltid like unge damer på 21-24 års alderen med langt hår, fin kropp og voksen for sin alder. men jeg tror kanskje det vil endre seg når jeg blir litt over 30. er 26 nå... 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #3 Skrevet 26. januar 2017 Jeg har skiftet veldig. I mine yngre dager (slutten av tenårene, begynnelsen av 20-årene) ville jeg ha en langhåret svartmetaller. Menn uten langt hår, uten svart bekledning og bekmørk musikksmak, var litt turnoff Men høy utdannelse, god ordenssans, ansvarlighet, osv var også krav. Jeg var mao evig singel. Da jeg ble litt mer voksen, fra midten av tyveårene, begynte jeg å få sansen for mer "normale" menn, og svartmetallerne ble heller turnoff. Nå er jeg forlovet med verdens beste mann, som hater svartmetall, knapt har et svart klesplagg, har kort, rødt hår, og er verdens snilleste og godeste Anonymkode: 18be9...764 2
Silfen Skrevet 26. januar 2017 #4 Skrevet 26. januar 2017 Ja, må jo si at preferansene endrer seg med alderen. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #5 Skrevet 26. januar 2017 Tja, jeg tror jeg alltid har gått for samme "typen", han har bare blitt eldre og mer moden akkurat som meg. Anonymkode: 51920...8a7
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #6 Skrevet 26. januar 2017 Har alltid likt den snille som får meg til å le og behandler meg med respekt. Eneste bom er at de alle gjør det i starten. Anonymkode: 24d4c...375 3
Majott Skrevet 26. januar 2017 #7 Skrevet 26. januar 2017 3 timer siden, Silfen skrev: Ja, må jo si at preferansene endrer seg med alderen. Helt klart!
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #8 Skrevet 26. januar 2017 Jeg er nå over 30 år gammel, og preferansene mine har helt klart endret seg på den måten at aldersgruppen jeg er interessert i, hele tiden flytter seg. Men jeg går nok mye etter den sammen typen som jeg har gjort siden jeg var rundt 20: intelligent, kultivert, tynn, litt alternativ klesstil etc. Og jeg er stadig mental groupie for eldre, gjerne korpulente, intellektuelle menn. Og jeg finner stadig ut at "typen min" slett ikke er de eneste jeg interesserer meg for. Anonymkode: c3390...d73
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #9 Skrevet 26. januar 2017 Jeg vil si at preferansene er helt omvendt av det bildet der viser. Før måtte jeg bare være forelska, nå skal det en del mer til før jeg blir både interessert i utgangspunktet og etterhvert forelska. Jeg mister også fort interessen om han ikke er slik jeg ønsker en kjæreste skal være. Anonymkode: abced...0e8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #10 Skrevet 26. januar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er litt interessert i å høre forskjellen. Merker selv nå at jeg bare på et par år har gått fra "kul, velutdannet, friluftsinteressert, ser bra ut i dress, har skjegg, vil reise jorda rundt" til "vil drikke rødvin med meg mens vi diskuterer filmen Interstellar" ... Anonymkode: 9c8b0...4e9 Du har blitt mer kresen, altså Anonymkode: a346c...7b8
Sphere Skrevet 26. januar 2017 #11 Skrevet 26. januar 2017 Jeg har forandret preferanser voldsomt oppigjennom årene.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #13 Skrevet 26. januar 2017 Før var jeg mest opptatt av det overfladiske. Nå vektlegger jeg i mye større grad noen som kan møte meg på et mentalt plan. En jeg kan ha gode samtaler med om alt mellom himmel og jord, og en som liker meg for den jeg er. Så ja, de har forandret seg til en viss grad. Har selvsagt en del andre preferanser som er like også. Anonymkode: 051ff...e05 2
brownbrown Skrevet 26. januar 2017 #14 Skrevet 26. januar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har alltid likt den snille som får meg til å le og behandler meg med respekt. Eneste bom er at de alle gjør det i starten. Anonymkode: 24d4c...375 Hahah ....ja pleier det i starten....men det gjør dere kvinner og. Finner senere ut at noen av dere er gal
Gjest noe tilfeldig Skrevet 26. januar 2017 #15 Skrevet 26. januar 2017 Ja og nei: 1.) jeg har alltid vært en sucker for gutter/menn med mørkt hår og blå øyne, det er jeg enda den dag idag. (Gjelder forsåvidt kvinner også; estetiske kontraster er veldig spennende..) 2.) jeg har alltid vært litt slutty og forelsket meg ut ifra hvordan personen var/er som helhet. Som tiåring var jeg forelsket i den høye, klønete, og morsomme tynne rødhåra gutten i klassen den ene uken, og den lubne, mørke sjenerte tenkeren den neste.. Tror eneste jeg har unngått systematisk har vært såkalte populære "playere", det har aldri appellert til meg.
_popcorn_ Skrevet 26. januar 2017 #16 Skrevet 26. januar 2017 Har omtrent samme preferanser på personlighet, men litt mer viktig å ha noe til felles som man kan diskutere og gruble over. Utseendemessig har jeg "senket" kravene, det vil si, det er ikke så viktig lengre. Må fortsatt ha en jeg synes er kjekk, men nå merker jeg at jeg ser mer og mer på "alminnelige" istedet for dem som man mister pusten av liksom :o
Gjest Maria. Skrevet 27. januar 2017 #17 Skrevet 27. januar 2017 (endret) Preferansene har endret seg etter hva man har lært om seg selv og andre med tiden. Hva man trenger i et forhold, interesser og lignende. Endret 27. januar 2017 av Maria.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #18 Skrevet 27. januar 2017 27 Ja preferansene har forandret seg en del oppigjennom tidene, for øyeblikket har jeg mest lyst å møte en kvinnelig versjon av meg selv. Samme interesser, humor, filosofisk, matvaner, osv. Anonymkode: eabc2...ffc
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #19 Skrevet 27. januar 2017 Selvfølgelig endrer preferansene seg.Man ønsker jo gjerne en som er på samme sted i livet og har de samme ønskene som en selv, så dermed vil preferansene endreseg med at man selv endrer seg. Det er også noe av problemet med forhold/ekteskap, at det er ikke alltid man endrer seg paralellt, eller i samme retning da. Anonymkode: e9d1e...eed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå