AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #1 Skrevet 26. januar 2017 Hei. Jeg føler meg 100% hetro og har kone.. Men jeg fantaserer ofte om penis. Fantasien går ut på en penis som er lang, tykk og med uthevede blodårer. Fantaserer om å kunne suge den, kjenne den presse seg inn i meg og kjenne den sprute i munn min når jeg suger den.. Liker min egen penis veldig godt og er stolt av å vise meg naken foran andre menn i garderober og slik. Etter mitt forslag bruker vi ofte bruker strapon, da både suger jeg og hun knuller meg så hun vet jeg liker dette. Bør jeg fortelle om at jeg ønsker å prøve dette i vrkeligheten med ordentlig pikk? Evt, hvordan forteller man kone om slike ønsker? Anonymkode: fc5e3...dcd 1
eksentrisk Skrevet 26. januar 2017 #2 Skrevet 26. januar 2017 Du kan vel ta med en mann på soverommet? Så kan dere suge han sammen mens dere kliner. Så kan han ta deg i rumpa mens hun rir deg. Det må vel være drømmen din. 1
cmd Skrevet 29. januar 2017 #3 Skrevet 29. januar 2017 Siden hun allerede vet at du elsker å suge og bli knullet (selv om det er strapon), blir hun ikke overrasket over at du ønsker å prøve med en ekte. Kanskje hun også allerede tenker på dette men tør ikke å si til deg? Kjør på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå