Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På min "vanlige" dagligvarebutikk har det kommet en ny kassedame. Dette er en jente som ikke bare er utrolig vakker, men hun er veldig sjarmerende, hyggelig og er av typen som det er veldig lett og snakke med. Nå gleder jeg meg til å gå til butikken hver dag, og blir veldig skuffet om hun ikke er der. Har dere noen tips om hvordan man skal gå frem, eller virker dette bare tåpelig?

Anonymkode: 2ea77...aac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Du handler varene du skal ha, smiler pent og sier hei? Eller du får føre en samtale med henne for å finne ut mer. Bare ikke vær for pågående.

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville spurt rett ut: kan jeg få invitere deg med ut? :)

Deretter, om hun sier ja; resturant eller grilling ute? :)

Lykke til 😊

Anonymkode: 3c80b...228

Skrevet

Jeg synes det virker tåpelig, og kleint for henne. Hun er på jobb.

Anonymkode: ab30e...389

• Liker 5
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det virker tåpelig, og kleint for henne. Hun er på jobb.

Anonymkode: ab30e...389

Woooooord. Jeg har vært den butikkansatte i situasjonen og det er awkward af.

Anonymkode: fa6cc...677

Skrevet

Awkward men smigrende, har vært i den posisjonen selv. Hun hørte først med noen av de andre ansatte om jeg var singel før hun hørte med meg, så ble det date og greier senere. Men folk er jo forskjellige så man kan ikke vite hvordan h*n vil reagere og tenke i en slik situasjon. Du får bare prøve, det verste som kan skje er at du får et nei ^^. 

Anonymkode: fa98d...cc0

Skrevet

Joda ts. Av hundrevis av kunder har kassadama blinket seg ut akkurat deg. Hver gang hun ser deg blir hun våt i trusa. 

Jeg foreslår du kjøper en håndfull kondomer neste gang du er på butikken. Når hun scanner inn kondomene så ser du henne dypt inn i øynene. Møter hun blikket ditt blunker du og biter deg i leppa. Får du et smil tilbake er det et klart tegn på at hun drømmer om å knulle deg. 

Anonymkode: 7614d...a2c

• Liker 1
Skrevet

Bare spør henne om hun vil være med ut en gang neste gang dere har en samtale :) Regner med at dere har snakket om andre ting enn butikk-ting siden du synes hun er lett å snakke med? 

Anonymkode: 5f790...fe8

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

På min "vanlige" dagligvarebutikk har det kommet en ny kassedame. Dette er en jente som ikke bare er utrolig vakker, men hun er veldig sjarmerende, hyggelig og er av typen som det er veldig lett og snakke med.

Anonymkode: 2ea77...aac

Hun varer nok dessverre ikke lenge :sukk: Har sett så mange av den typen unge kvinner i serviceyrker som rett og slett har måttet gi opp. Dessverre så utrolig mange mannfolk som tror at med en gang noen er hyggelige mot dem, så er det nummeret før sex. Nå sier jeg ikke at du er en av dem TS, men ha i bakhodet at hun har betalt for å være hyggelig.

Anonymkode: eaaf0...7b4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...