Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2002 #1 Del Skrevet 26. juli 2002 Har vurdert å begynne på deltidsstudium omtrent samtidig som jeg går ut i permisjon. Er det noen som har erfaring med dette. Vil det ha noe å si for fødselspengene mine? Jeg jobber full tid nå. Vet at man ikke kan jobbe i permisjonstida uten å få redusert fødselspengene, men er reglene annerledes dersom man begynner å studere? Leyla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2002 #2 Del Skrevet 27. juli 2002 Ikke noe problem å studere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zebb Skrevet 27. juli 2002 #3 Del Skrevet 27. juli 2002 Jeg vet ikke jeg...Men jeg ville bare si at jeg også skal begynne å studere deltid nå i august. Har termin 2.nov, og håper jeg klarer å gjennomføre det. Lykke til med studiene og lille-babyen! Klem fra Zebb 26+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 27. juli 2002 #4 Del Skrevet 27. juli 2002 Har studert under permisjon to ganger, og det har gått fint. men ikke forvent deg for mye, kan hende strekker ikke tida til slik du tenkte. Fint med fleksible opplegg som nettstudier e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå