Gå til innhold

Snus.. hvor lenge varer en boks hos deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker 2,5 dager på en snusboks, og synes nesten ikke at jeg gjør annet enn å snuse... Skal begynne med sånn apoteksnus. Du sparer ingenting på det, men det demper suget litt og det håper jeg vil gjøre det lettere å slutte etterhvert. Har ikke lyst til å slutte, men økonomisk er det jo på trynet. 

Anonymkode: c3106...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker 2,5 dager på en snusboks, og synes nesten ikke at jeg gjør annet enn å snuse... Skal begynne med sånn apoteksnus. Du sparer ingenting på det, men det demper suget litt og det håper jeg vil gjøre det lettere å slutte etterhvert. Har ikke lyst til å slutte, men økonomisk er det jo på trynet. 

Anonymkode: c3106...1bf

apoteksnus? aldri hørt om... hva er det?

ts

Anonymkode: 5eed9...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
AnonymBruker

Før jeg endelig klarte å slutte i januar i år hadde jeg snust en boks om dagen i tre år.. Var to jævlige måneder etter snusslutt, 5 kilo opp og mye god mat og godteri, men nå angrer jeg ikke ett sekund. De fem kiloene var lettere å kvitte seg med enn snusen var for å si det sånn 

Anonymkode: 3eea0...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På slutten varte en boks litt over en dag. Har nå vært snusfri i 134 dager og savner det fortsatt hver dag. 🙁

Anonymkode: f76f1...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 26.1.2017 den 18.12, AnonymBruker skrev:

Jeg skal gi deg ett godt råd. http://www.snuslageret.no/categories/prillan

Anonymkode: 2826a...c29

Takk for tips!

Er dette porsjonssnus som er klar til bruk, eller må man selv tilsette nikotin og smaksstoffer?

Hva koster evt dette (dersom man må kjøpe det i tillegg)?

Anonymkode: 2961e...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips!

Er dette porsjonssnus som er klar til bruk, eller må man selv tilsette nikotin og smaksstoffer?

Hva koster evt dette (dersom man må kjøpe det i tillegg)?

Jeg ser det står her https://www.snuslageret.no/products/prillan-original-500

Men hva er bordsalt? Er det vanlig salt uten jod som man kjøper på dagligvarebutikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En boks på ca 1,5 dag. Har aldri kjøpt snus i Norge,bare i Sverige så blir omtrent halve prisen. (Bor veldig nær svenskegrensa og er der ca en gang annenhver uke uansett).

Anonymkode: c42af...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
AnonymBruker

Vet det er en gammel tråd. Men her kombinerer jeg med vanlig størrelse på porsjonssnus og den lille extra slim snusen. Snuser maks tre store og to små snus pr dag. Hvilket betyr at en vanlig boks varer i en uke. Og den med små varer i 15 dager. 

Anonymkode: 8f62a...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...