AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #21 Del Skrevet 7. februar 2017 Jeg bruker 2,5 dager på en snusboks, og synes nesten ikke at jeg gjør annet enn å snuse... Skal begynne med sånn apoteksnus. Du sparer ingenting på det, men det demper suget litt og det håper jeg vil gjøre det lettere å slutte etterhvert. Har ikke lyst til å slutte, men økonomisk er det jo på trynet. Anonymkode: c3106...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #22 Del Skrevet 7. februar 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker 2,5 dager på en snusboks, og synes nesten ikke at jeg gjør annet enn å snuse... Skal begynne med sånn apoteksnus. Du sparer ingenting på det, men det demper suget litt og det håper jeg vil gjøre det lettere å slutte etterhvert. Har ikke lyst til å slutte, men økonomisk er det jo på trynet. Anonymkode: c3106...1bf apoteksnus? aldri hørt om... hva er det? ts Anonymkode: 5eed9...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dansedilla Skrevet 6. mai 2017 #23 Del Skrevet 6. mai 2017 Dytter på denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #24 Del Skrevet 6. mai 2017 Før jeg endelig klarte å slutte i januar i år hadde jeg snust en boks om dagen i tre år.. Var to jævlige måneder etter snusslutt, 5 kilo opp og mye god mat og godteri, men nå angrer jeg ikke ett sekund. De fem kiloene var lettere å kvitte seg med enn snusen var for å si det sånn Anonymkode: 3eea0...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #25 Del Skrevet 7. mai 2017 På slutten varte en boks litt over en dag. Har nå vært snusfri i 134 dager og savner det fortsatt hver dag. 🙁 Anonymkode: f76f1...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #26 Del Skrevet 7. mai 2017 På 26.1.2017 den 18.12, AnonymBruker skrev: Jeg skal gi deg ett godt råd. http://www.snuslageret.no/categories/prillan Anonymkode: 2826a...c29 Takk for tips! Er dette porsjonssnus som er klar til bruk, eller må man selv tilsette nikotin og smaksstoffer? Hva koster evt dette (dersom man må kjøpe det i tillegg)? Anonymkode: 2961e...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #27 Del Skrevet 7. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips! Er dette porsjonssnus som er klar til bruk, eller må man selv tilsette nikotin og smaksstoffer? Hva koster evt dette (dersom man må kjøpe det i tillegg)? Anonymkode: 2961e...ea0 Jeg ser det står her https://www.snuslageret.no/products/prillan-original-500 Men hva er bordsalt? Er det vanlig salt uten jod som man kjøper på dagligvarebutikker? Anonymkode: 2961e...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #28 Del Skrevet 7. mai 2017 En boks på ca 1,5 dag. Har aldri kjøpt snus i Norge,bare i Sverige så blir omtrent halve prisen. (Bor veldig nær svenskegrensa og er der ca en gang annenhver uke uansett). Anonymkode: c42af...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #29 Del Skrevet 14. april 2020 Vet det er en gammel tråd. Men her kombinerer jeg med vanlig størrelse på porsjonssnus og den lille extra slim snusen. Snuser maks tre store og to små snus pr dag. Hvilket betyr at en vanlig boks varer i en uke. Og den med små varer i 15 dager. Anonymkode: 8f62a...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå