Gå til innhold

Snus.. hvor lenge varer en boks hos deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tittelen sier vell det meste. Får høre av familien at jeg snuser ekstremt mye. 

Helt siden jeg var 13 så har jeg snuset 1 boks om dagen. Kan også snuse mer, hvis snusen er dårlig og renner ganske fort. Med min vanlige merke så er det 1 boks per dag. 
Jeg snuser så å si 24/7. Siste jeg gjør før jeg sovner er å snuse. Første jeg gjør når jeg våkner er å snuse. Dusjer med snus også. Jeg tar en ut, og rett inn med en ny. Ingen pause, bortsett fra når jeg sover og spiser. Ellers så har jeg alltid i snus. 

Jeg fatter ikke hvordan folk klarer å ha 1 snusboks i ei hel uke! Er det normalt? 
Ei venninne har en boks i 3 dager, broren min bruker 2 dager og en kompis bruker ei hel uke. Alle bruker portion, jeg også. 
Hvor lenge varer en boks snus for deg? 

Anonymkode: 5eed9...6f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg slutta, men da jeg snusa hadde jeg en boks i ca. 1,5 dag. Synes det var veldig mye. Har fortsatt lyst til å snuse, men jeg tenker på alle pengene jeg sparer. Det går med ufattelig mye penger når man snuser 4-5 bokser i uka. 

Anonymkode: e5b53...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger på rundt 5 dager per boks, men det hender det går en boks til dagen men da på grunn dårlig snus som renner mye.

Periodevis MÅ jeg ha I snus konstant, men det er heldigvis sjelden 

Anonymkode: d10ff...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 2 dager på en boks som regel. Men nå har jeg begynt nedtrapping, så nå bruker jeg 3 dager på en boks. Målet er selvfølgelig et mye mindre forbruk, og muligens snusslutt til sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil veldig gjerne si 2 dager, men jeg er som deg ts. Har begynt å trappe ned noe, så snusen før soving har jeg sluttet med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsssnus, ca 5 dager/boks.

Jeg legger inn små priser av gangen gang og "bygger på" prisen. Spytter som regel bare før hvert måltid. Sover ikke med snus, men har ellers snusen i munnen all våken tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske jeg klarte å ha en boks i 5 dager :( snus er jo så dyrt. 

Familien min har nok rett, i følge de svarene jeg har fått. Jeg snuser unormalt mye. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at det var noen som kontinuerlig snuser fra morgen til kveld. Det høres ganske voldsomt ut. 

Anonymkode: d5fcd...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tittelen sier vell det meste. Får høre av familien at jeg snuser ekstremt mye. 

Jeg har vært oppe i 3 bokser om dagen, nå er jeg nede i 1, jeg har tenkt til å slutte helt.

Helt siden jeg var 13 så har jeg snuset 1 boks om dagen. Kan også snuse mer, hvis snusen er dårlig og renner ganske fort. Med min vanlige merke så er det 1 boks per dag. 
Jeg snuser så å si 24/7. Siste jeg gjør før jeg sovner er å snuse. Første jeg gjør når jeg våkner er å snuse. Dusjer med snus også. Jeg tar en ut, og rett inn med en ny. Ingen pause, bortsett fra når jeg sover og spiser. Ellers så har jeg alltid i snus. 

Jeg fatter ikke hvordan folk klarer å ha 1 snusboks i ei hel uke! Er det normalt? 

Det at folk klarer og ha en boks snus i 1 uke vil jeg si at er ikke normalt, da blir den jo tørr før du får brukt den opp.

Ei venninne har en boks i 3 dager, broren min bruker 2 dager og en kompis bruker ei hel uke. Alle bruker portion, jeg også. 
Hvor lenge varer en boks snus for deg? 

Jeg skal gi deg ett godt råd. http://www.snuslageret.no/categories/prillan

Anonymkode: 2826a...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så mye dere snuser, hvor mye koster en boks ca da?

Anonymkode: 29b21...41e

86 kr, eller 87 kr sist jeg fulgte med på kvitteringen. Det er skruf portion. Løs er dyrere og det kan variere litt i pris. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 1.5 dager, men bruker to poser samtidig og har de lenge inne. Kutter periodevis ut snusen og bruker oliver tvist i steden for. Føles litt freshere, men ikke samme virkning. Angrer bittert på at jeg begynte. Føles ut som å ha dritt i munnen.

Anonymkode: 7a3d6...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

86 kr, eller 87 kr sist jeg fulgte med på kvitteringen. Det er skruf portion. Løs er dyrere og det kan variere litt i pris. 

ts

Men det blir jo 31.390 pr år, på 10 år blir det 313.900, det er jo helt SYKT!

Det er egenkapital til bolig det! Er det virkelig ikke motivasjon nok for dere til å slutte?

Anonymkode: 29b21...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuser alt for mye, ca 1 boks Skruf Fresh White pr. 1,5 dag. Bor 25 min unna svenskegrensen...

Anonymkode: 379b5...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidligere holdt en boks i to dager, så snuste jeg en boks dagen i ca ett år. Nå er jeg igjen tilbake på ca en halv boks dagen - etter å ha vært hos tannlegen. Jeg MÅ slutte. Det å spare penger er selvfølgelig en god motivasjon det og, men da jeg var hos denne riktig så ærlige tannlegen for en stund siden ble jeg rett og slett skremt! Han så ganske store skader i tannkjøttet på grunn av snusen, og sa at om jeg fortsette slik er det ikke så fryktelig lenge før fortennene begynner å løsne. Selvfølgelig har jeg visst at det er en fare for dette, men det er ikke før i det siste at jeg faktisk har sett forandringer i min egen munn...

Anonymkode: 37e54...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Før ble jeg sammen med kona mi for tre år siden, snusa en og halv boks om dagen, var en stressa student med deltidsjobb + ekstravakter, så kom hun inn i livet mitt, så har hun lenge mast på meg om nedtrapping, så gjorde jeg det for to år siden.
Snuser kun før jeg legger meg for å koble meg av. Må alltid ha to poser, alltid. Derfor går det fort tom! 
En vakker dag kommer jeg til å kutte helt. Vanskelig å slutte med en gang når du har brukt snus i elleve år (!!) 

Kjøpte en del på taxfree da kom vi hjem fra bryllupsreisa i begynnelsen av desember som var,  har 12 bokser igjen nå. Har kjøpt 20. De første 8 boksene har jeg tatt i bruk. Merker nå at lønnskontoen min blir bare feitere og feitere pga kraftig redusert bruk av snus. 

Anonymkode: 4040c...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snuser mye ja TS. Jeg snuser to bokser i uka, Epok hvit snus for å unngå misfarging.

Anonymkode: c9e17...8ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...