Gjest Else-Britt Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 I følge en studie som denne artikkelen fra The Daily Mail, og denne artikkelen fra Huffington Post oppsummerer, er kvinner bærere av et gen (eller en rekke gener) som gjør at de får homofile sønner. Interessant nok så gjør dette samme genet til at kvinner blir mer promiskuøse. Så med andre ord, dersom du er en homofil mann, er sjansen stor for at både moren din og søstrene dine er noen skikkelige flyfiller Tror dere det er noe i dette? Og stemmer det overens med deres erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 Haha! Nei, det stemmer ikke! Jeg har hatt sex med en mann hele mitt liv og min sønn er homofil🌈 Anonymkode: 90afc...efc 9
Gjest Jonasmann Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha! Nei, det stemmer ikke! Jeg har hatt sex med en mann hele mitt liv og min sønn er homofil🌈 Anonymkode: 90afc...efc Håper du ikke har påvirket han til å bli det
Gjest Else-Britt Skrevet 25. januar 2017 #4 Skrevet 25. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha! Nei, det stemmer ikke! Jeg har hatt sex med en mann hele mitt liv og min sønn er homofil🌈 Anonymkode: 90afc...efc Men kanskje du allikevel er sexgal, bare at du har blitt temmet av én mann? 2 minutter siden, Jonasmann skrev: Håper du ikke har påvirket han til å bli det Fy!
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #5 Skrevet 25. januar 2017 4 minutter siden, Jonasmann skrev: Håper du ikke har påvirket han til å bli det Håper ikke du påvirker barna dine til å bli heterofile Anonymkode: 996db...231 4
Gjest Bergensia Skrevet 25. januar 2017 #6 Skrevet 25. januar 2017 (endret) . Endret 25. januar 2017 av Bergensia
Bohemia Skrevet 25. januar 2017 #7 Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Håper ikke du påvirker barna dine til å bli heterofile Anonymkode: 996db...231 Han får sannsynligvis aldri barn. You know...enkelte menn har av "ulike grunner" bare ikke draget. 6
Gjest Jonasmann Skrevet 25. januar 2017 #8 Skrevet 25. januar 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper ikke du påvirker barna dine til å bli heterofile Anonymkode: 996db...231 Jeg har ikke barn, men ja, jeg vil påvirke mine eventuelle barn til å bli heterofile. 4 minutter siden, Bergensia skrev: Påvirke? Nei, dette er noe han har fått lov å finne ut selv. Alltid støttet og respektert hans vei i livet. Finne ut av selv? Om du er mann, så skal du like kvinner. Endret 25. januar 2017 av Jonasmann
Gjest Jonasmann Skrevet 25. januar 2017 #9 Skrevet 25. januar 2017 (endret) 1 minutt siden, Bohemia skrev: Han får sannsynligvis aldri barn. You know...enkelte menn har av "ulike grunner" bare ikke draget. Vel, slik er livet isåfall. Lite å gjøre med det Endret 25. januar 2017 av Jonasmann
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #10 Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, Jonasmann skrev: Jeg har ikke barn, men ja, jeg vil påvirke mine eventuelle barn til å bli heterofile. Finne ut av selv? Om du er mann, så skal du like kvinner. Hva er poenget med å få aids av en annen mann sin rumpe. Da håper jeg virkelig ikke at du får barn! Anonymkode: 996db...231 6
Bohemia Skrevet 25. januar 2017 #11 Skrevet 25. januar 2017 Akkurat nå, Jonasmann skrev: Vel, slik er livet isåfall. Lite å gjøre med det Vel, du har ikke min sympati iallefall. En dårlig personlighet finnes det ingen kur for. 5
Gjest Jonasmann Skrevet 25. januar 2017 #12 Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da håper jeg virkelig ikke at du får barn! Anonymkode: 996db...231 Ja, ja. Du får krysse fingrene da 2 minutter siden, Bohemia skrev: Vel, du har ikke min sympati iallefall. En dårlig personlighet finnes det ingen kur for. Ikke en gang å forandre meninger?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #13 Skrevet 25. januar 2017 2 minutter siden, Bohemia skrev: Han får sannsynligvis aldri barn. You know...enkelte menn har av "ulike grunner" bare ikke draget. Han har sikkert ikke draget på damene nei 😂 Anonymkode: 996db...231 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #14 Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, Jonasmann skrev: Ja, ja. Du får krysse fingrene da Ikke en gang å forandre meninger? Er i grunn ikke særlig bekymra altså 😉 Anonymkode: 996db...231 2
Gjest antbug Skrevet 25. januar 2017 #15 Skrevet 25. januar 2017 Hah! Tenkte jeg det ikke. Det er selvsagt mødrenes skyld at menn blir homofile. Det er helt sikkert fedrenes fortjeneste at de som blir hetero blir hetero da, det banner jeg på!
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #16 Skrevet 25. januar 2017 Tror dette er tull, og det gir ingen naturlig forklaring eller fordel heller. Anonymkode: fde3e...3ef
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #17 Skrevet 25. januar 2017 Husker jeg leste en undersøkelse om at promiskuøse kvinner får barn som ligner på andre menn enn faren, altså at barna vil ligne på en blanding av mennene hun har hatt sex med siden DNA'et fra spermen deres fester seg gjennom morens livmor. Anonymkode: fde3e...3ef 1
Gjest Else-Britt Skrevet 25. januar 2017 #18 Skrevet 25. januar 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror dette er tull, og det gir ingen naturlig forklaring eller fordel heller. Anonymkode: fde3e...3ef Jeg vil påstå det gir mening evolusjonsmessig. La oss si du er promiskuøs, og får mange kull med barn, da er det en fordel at noen av disse barna blir homofile. Da stifter de ikke egen familie, og kan heller hjelpe til med din. F.eks. den homofile sønnen fra det forrige kullet hjelper til med å passe på det neste kullet. O.s.v. Jeg mener det gir mening.
Gjest Superbruker7 Skrevet 25. januar 2017 #19 Skrevet 25. januar 2017 (endret) 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror dette er tull, og det gir ingen naturlig forklaring eller fordel heller. Anonymkode: fde3e...3ef Det gir 100% mening. Homofili arves gjennom mødrene, siden menn ikke kan sende homogenet videre da de ikke får barn. Samtidig så vet vi at homoseksuelle er mer promiskuøse enn heterofile menn og siden homogenet er arvet fra moren må også horegenet være arvet fra moren. Endret 25. januar 2017 av Superbruker7
Gjest Else-Britt Skrevet 25. januar 2017 #20 Skrevet 25. januar 2017 6 minutter siden, Superbruker7 skrev: Det gir 100% mening. Homofili arves gjennom mødrene, siden menn ikke kan sende homogenet videre da de ikke får barn. Samtidig så vet vi at homoseksuelle både er mer promiskuøse enn heterofile menn og siden homogenet er arvet fra moren må også horegenet være arvet fra moren. Enig i resten av det du sier, men stusser litt på det jeg har uthevet. Er homofile menn virkelig mer promiskuøse enn heterofile menn? Det tviler jeg på. Jeg tror de er bare menn som vil ha sex med andre menn, og som derfor slipper å forholde seg til den faktoren som begrenser alt sammen for heterofile menn, nemlig kvinner. Menn er promiskuøse generelt, og de fleste heteroseksuelle menn skulle nok ønske de hadde det like "lett" som homofile menn når det kom til akkurat det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå