Gå til innhold

Tid for hjem

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Gardina skrev:

Du må ha 200.000-300.000 i egenkapital for å i det heletatt kunne melde deg på programmet

Drøyt!

Jeg synes ikke de gjør en god jobb designmessig. Det skal være mer spesielt enn brukervennlig og hjemmekoselig. At folk melder seg på for å få stua rasert for 300.000,- er ganske utrolig!

Det skrives i denne tråden at man slipper å betale for arbeidet som er utført, men man kunne både leid inn interiørdesigner privat og haugevis av håndverkere til å fikse et rom i huset for den prisen! Så hvorfor melde seg på dette programmet når man vet at det med 99% sannsynlighet blir verditap på boligen i tillegg til denne massive utgiften til materialer man ikke bestemmer selv? For PR? 

Skrevet

Tid for hjem: velstående Bergensere får fiksa kjellerstua si. Noen ganger fikser de bakgården -til velstående Bergensere. Resultatet ute er stort sett bra, resultatet inne.. nei😬

• Liker 3
  • 1 år senere...
Skrevet

Jeg må innrømme at programmet har blitt bedre, men den gyselige rosa stue-kjøkkenet i går var ikke spesielt fint... Heldigvis gjorde de ting man lett kan fikse på. Jeg hadde malt vegger og kjøkkenskap og trukket om sofaen. Da kunne det blitt ganske så lekkert!

Skrevet
7 minutter siden, loveli skrev:

Jeg må innrømme at programmet har blitt bedre, men den gyselige rosa stue-kjøkkenet i går var ikke spesielt fint... Heldigvis gjorde de ting man lett kan fikse på. Jeg hadde malt vegger og kjøkkenskap og trukket om sofaen. Da kunne det blitt ganske så lekkert!

Synes det ble helt nydelig jeg 🤩 så behagelige jordtoner.

Anonymkode: fbedf...d22

Skrevet

Synes de er kjempeflink på utearealer når det er Kjersti som designer. Når de forsøkte seg med varianten "Tid for Hage", der halvparten av programmene var med en annen designer, ble det ikke noe bra. 

Inne synes jeg noen av designerne er flinke til å lage hjem det går an å bo i, andre ikke. 
Man må jo stille med budsjett selv, og mitt inntrykk er at dette er ganske avgjørende for om du får de kjipe hjemmesnekra møblene som alltid er i knæsje farger, eller kjøpemøbler. Jeg liker best møbler jeg kan flytte på, og et design som åpner opp for andre løsninger enn de designeren nødvendigvis har tenkt seg. 

De kunne gjerne pusset opp hos meg, men de hadde IKKE fått frie tøyler. Det hadde derimot gutta fra Eventyrlig Oppussing fått - de er flinke de!

Skrevet
4 timer siden, EmKay skrev:

Synes de er kjempeflink på utearealer når det er Kjersti som designer. Når de forsøkte seg med varianten "Tid for Hage", der halvparten av programmene var med en annen designer, ble det ikke noe bra. 

Inne synes jeg noen av designerne er flinke til å lage hjem det går an å bo i, andre ikke. 

Enig! Jeg synes ikke svenske Oskar med moseveggen er spesielt flink. Han kommer alltid med sånne merkelige påfunn som jeg aldri ville hatt i huset selv. 

Anonymkode: 3f2e0...e48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...