AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 Hva synes dere om Tid for hjem? Selv synes jeg det nesten er på grensen til harry mye av hjemmesnekra greiene de leverer. Forstår godt at mange blir skuffet. De er flinke på hager og uteareal, men innvendig hadde jeg aldri sluppet de til. Beklager, men Eventyrlig oppussing,Superoppusserne, ja til og med Sinnasnekkeren er flinkere. Anonymkode: 4c9df...61f 6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 Alt de lager ser helt jævlig ut. Anonymkode: 2b385...2f8 6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 Flinke håndtverkere, ligger programmet, men liker sjelden resultatet. Sære designere, som i går da beboerne fikk speil i taket og tv'n "skjult" i bak noe som var langt mindre diskret enn om tv'n bare hadde hengt på veggen. Anonymkode: 90c94...8b7 5
Hoppetaujenta Skrevet 26. januar 2017 #4 Skrevet 26. januar 2017 For å si det sånn: jeg hadde aldri våget å la dem gå løs på mitt eget hjem. Resultatet nå sist var fælt syns jeg. Virker som at det ikke er et must for ganske mange av designerene å få det hjemmekoselig og trivelig. Det er vel alt de som bor der vil ha og ikke et futuristisk og kaldt hjem fra "USS Enterprise". Har de holdt på for lenge og har mistet gangsyn? Bør nye koster få slippe til, med mere lydhøre folk i førersetet? 6
lalaB Skrevet 14. februar 2017 #5 Skrevet 14. februar 2017 Jeg liker programmet veldig godt, med mye gode tips og idéer. MEN, resultatet er jeg ofte misfornøyd med. Virker som designerne konkurrerer i å gjøre det mest mulig fancy og sært, fremfor å ta hensyn til at de som bor der skal føle seg hjemme. F.eks den gangen de malte en stor hvis runding på gulvet (på et NYTT gulv), fremfor å legge et teppe der. Ga ikke akkurat eierne muligheten til å flytte om på møblene med sånne løsninger. Og som i programmet nå i dag, hvor de lager veggene som en enorm støvsamler. Mye av idéene de har, passer bedre i offentlige bygg, enn i et hjem. 6
Serafina. Skrevet 14. februar 2017 #6 Skrevet 14. februar 2017 Jeg synes de har vært mye flinkere denne sesongen enn tidligere. Tenkte jeg helt til jeg ser dagens episode - det blir for spesielt for meg. Skulle gjerne hatt de til å fikse hagen, for der synes jeg de gjør mye bra. De er flinke, men det blir for spesielt etter min smak. 3
Scherbatsky Skrevet 15. februar 2017 #7 Skrevet 15. februar 2017 4 timer siden, Serafina. skrev: Jeg synes de har vært mye flinkere denne sesongen enn tidligere. Tenkte jeg helt til jeg ser dagens episode - det blir for spesielt for meg. Skulle gjerne hatt de til å fikse hagen, for der synes jeg de gjør mye bra. De er flinke, men det blir for spesielt etter min smak. Åh, jeg ELSKET denne ukens. Peisen, veggfargen, sofaen, sittebenken, TVbenken, hyllene... syns det var helt topp! Men det blir av og til veldig spes, men man signer jo også litt på for å få noe spes. De vil jo leke seg og prøve mye rart. Noen ganger blir det helt teit, noen ganger fantastisk. Lurer på hvilket/hvilke hjem som er det folk husker, både på godt og på vondt??
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #8 Skrevet 15. februar 2017 Synes ikke alt de finner på er like fint bestandig nei, men herregud for en kreativ og herlig gjeng. Det beste norske oppussingsprogrammet; resten er bare tull Anonymkode: b821c...df7 4
Serafina. Skrevet 15. februar 2017 #9 Skrevet 15. februar 2017 6 timer siden, Scherbatsky skrev: Åh, jeg ELSKET denne ukens. Peisen, veggfargen, sofaen, sittebenken, TVbenken, hyllene... syns det var helt topp! Men det blir av og til veldig spes, men man signer jo også litt på for å få noe spes. De vil jo leke seg og prøve mye rart. Noen ganger blir det helt teit, noen ganger fantastisk. Lurer på hvilket/hvilke hjem som er det folk husker, både på godt og på vondt?? Da jeg så det ferdige resultatet synes jeg det ble mye finere enn jeg trodde underveis, men for meg personlig er det litt for spesielt for et hjem. Det hadde vært stilig i et mer offentlig rom, tenker jeg. 2
makkapakka Skrevet 15. februar 2017 #10 Skrevet 15. februar 2017 Jeg lurer på om de som skal ha fixet på huset faktisk ber om at det blir spesielt? ikke vet jeg, men mye av det som tid for hjem har ville jeg ikke ha som løsning i mitt hus. Jeg syns forøvrig han mørkhåra snekkeren viser til veldig gode løsninger og enkle ting man kan gjøre for å reparere selv. 2
lalaB Skrevet 15. februar 2017 #11 Skrevet 15. februar 2017 9 timer siden, Serafina. skrev: Da jeg så det ferdige resultatet synes jeg det ble mye finere enn jeg trodde underveis, men for meg personlig er det litt for spesielt for et hjem. Det hadde vært stilig i et mer offentlig rom, tenker jeg. Helt enig! 2
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2017 #12 Skrevet 15. februar 2017 (endret) 16 timer siden, Scherbatsky skrev: Lurer på hvilket/hvilke hjem som er det folk husker, både på godt og på vondt?? Jeg husker med tristhet et feriested som en storfamilie med barn delte på og de presterte å ta bort veggskap på kjøkkenet og male stue og alt grått. Det var nedtur for min del. Ble så sjokka på familiens vegne. Null trivsel. Dette under her ble også altfor spesielt. En må elske retro for å bo sånn. Og disse stolene under her ser ut til å høre hjemme nede i BDSM-kjelleren. Helt horrible. *åpent og fin arbeidsplass ellers* Under her = veldig vellykket ...men det jeg har likt aller best er de fine kunstneriske fototapetene som Kjersti har tatt bilder av og laget selv. Uten unntak: helt fenomenalt fine! Finner dessverre ikke de eksemplene nå, men... Endret 15. februar 2017 av Hoppetaujenta
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #13 Skrevet 15. februar 2017 Mye er grusomt, mens andre ting er fint. Liker det de gjør ute. Så reprise her om dagen, der de bygde hage og terrasse. De hadde faktisk en del lure tips. Betaler folkene selv? Noen som har hørt noe om hva som har skjedd etterpå? Om noen har fikset på ting etterpå? evt tapt penger? Anonymkode: e092d...b2c
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. februar 2017 #14 Skrevet 15. februar 2017 Syns det er grusomt stygt, kunne aldri hatt det sånn.
Tash Skrevet 15. februar 2017 #15 Skrevet 15. februar 2017 Lurer på om huseierne betaler noe selv? Spesielt utearealene og alt det flotte de gjør ute bidrar jo til verdistigning. Er sjelden min smak innendørs, men ofte flotte hager med påkostede løsninger (lys, plen osv) som hadde vært litt av et prosjekt å skulle fikse selv... 2
lalaB Skrevet 15. februar 2017 #16 Skrevet 15. februar 2017 20 minutter siden, Tash skrev: Lurer på om huseierne betaler noe selv? Spesielt utearealene og alt det flotte de gjør ute bidrar jo til verdistigning. Er sjelden min smak innendørs, men ofte flotte hager med påkostede løsninger (lys, plen osv) som hadde vært litt av et prosjekt å skulle fikse selv... Huseierne må betale for materialer og møbler osv selv, men slipper å betale for utførelsen av jobben med håndtverkere osv. Veit ikke hvordan det er med innleide firmaer (som kommer å gjøre ulike ting i hagen eller med gulv osv), om det er produktplassering som blir dekt av seg selv, eller om det går av materialbudsjettet. 3
Tash Skrevet 15. februar 2017 #17 Skrevet 15. februar 2017 39 minutter siden, lalaB skrev: Huseierne må betale for materialer og møbler osv selv, men slipper å betale for utførelsen av jobben med håndtverkere osv. Veit ikke hvordan det er med innleide firmaer (som kommer å gjøre ulike ting i hagen eller med gulv osv), om det er produktplassering som blir dekt av seg selv, eller om det går av materialbudsjettet. Ah, ok. Takk for svar
Serafina. Skrevet 15. februar 2017 #18 Skrevet 15. februar 2017 De håndverkerne som er en del av programmet slipper man å betale for, men er det ekstra folk som gulvlegger, rørlegger etc må man betale for det. I tillegg til materialene, som nevnt over her. Om det er noe spesielt hvis det er produktplassering vet jeg ikke.
Krutthøna Skrevet 17. februar 2017 #19 Skrevet 17. februar 2017 På 15.2.2017 den 17.38, Hoppetaujenta skrev: Jeg husker med tristhet et feriested som en storfamilie med barn delte på og de presterte å ta bort veggskap på kjøkkenet og male stue og alt grått. Det var nedtur for min del. Ble så sjokka på familiens vegne. Null trivsel. Dette under her ble også altfor spesielt. En må elske retro for å bo sånn. Og disse stolene under her ser ut til å høre hjemme nede i BDSM-kjelleren. Helt horrible. *åpent og fin arbeidsplass ellers* Under her = veldig vellykket ...men det jeg har likt aller best er de fine kunstneriske fototapetene som Kjersti har tatt bilder av og laget selv. Uten unntak: helt fenomenalt fine! Finner dessverre ikke de eksemplene nå, men... Enig Hadde det ikke vært for de grusomme stolene, så hadde dette prosjektet vært top notch. Utrolig pent kjøkken, med kvalitet i hver eneste del. Men, stolene.....ligner på en amerikansk fengselsfugl-drakt. No good!!
Gardina Skrevet 2. november 2018 #20 Skrevet 2. november 2018 På 15.2.2017 den 22.17, Serafina. skrev: De håndverkerne som er en del av programmet slipper man å betale for, men er det ekstra folk som gulvlegger, rørlegger etc må man betale for det. I tillegg til materialene, som nevnt over her. Om det er noe spesielt hvis det er produktplassering vet jeg ikke. Du må ha 200.000-300.000 i egenkapital for å i det heletatt kunne melde deg på programmet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå