Gå til innhold

Wetsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.. Fantaserer ofte om wetsex, men aldri turt å fortelle  noen om dette. Brukte da jeg var yngere å teste dette på meg selv og ble som oftes til at jeg ble sikkerlig tent av det. 

Ønsker å høre hvordan dere som har prøvd dette med en parter likte det? 

Hvordan gikk du/partneren din frem for å spørre om dette? 

Anonymkode: 90428...b22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fetlife.com mye bedre fora for denne type sex.

Her inne kommer du dessverre til å få mye "æsj" "åh så ekkelt" svar :( 

Skrevet
1 minutt siden, kattepusen skrev:

fetlife.com mye bedre fora for denne type sex.

Her inne kommer du dessverre til å få mye "æsj" "åh så ekkelt" svar :( 

Takk for tipset.. 

Ts

Skrevet

Enig med kattepusen. Er i et SM-forhold, der wet er et viktig element i det å vise min underkastelse overfor Master. Det høres sikkert rart ut, men selv om jeg ikke liker urin som sådan, så tenner jeg veldig på det å vise meg så liten, avkledd og ydmyket for ham.

Anonymkode: f0c75...eae

• Liker 1
Skrevet

Dette har jeg lurt på i det siste. Visste ikke at urinering var wetsex, men jeg har merket at jeg er ganske underdadig seksuelt og at typen liker å være dominant. Da jeg sa at jeg holdt på squirte trakk han seg unna meg. Er ikke squirt og urin det samme?

Anonymkode: 5c4d4...86e

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med kattepusen. Er i et SM-forhold, der wet er et viktig element i det å vise min underkastelse overfor Master. Det høres sikkert rart ut, men selv om jeg ikke liker urin som sådan, så tenner jeg veldig på det å vise meg så liten, avkledd og ydmyket for ham.

Jeg ønsker selv å være den som blir ydmyket.. Vet ikke hvorfor men ser for meg at jeg vil elske om en kvinne plutselig begynte å tisse på meg.. 

Ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg lurt på i det siste. Visste ikke at urinering var wetsex, men jeg har merket at jeg er ganske underdadig seksuelt og at typen liker å være dominant. Da jeg sa at jeg holdt på squirte trakk han seg unna meg. Er ikke squirt og urin det samme?

Det er litt urin i squert, siden det kommer fra urinrøret, men det er ikke kun det. Det er væske skilt ut fra en kjertel (utfra hva jeg har lest). 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Derom strides både de lærde og de mindre lærde...

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Næi det er ikke det samme.. 

Ts

Skrevet
1 minutt siden, kattepusen skrev:

Det er litt urin i squert, siden det kommer fra urinrøret, men det er ikke kun det. Det er væske skilt ut fra en kjertel (utfra hva jeg har lest). 

Aha. Smaker/lukter det ille? Har ikke smakt/ luktet selv. Takk for svar forresten :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Aha. Smaker/lukter det ille? Har ikke smakt/ luktet selv. Takk for svar forresten :)

Kan ikke si at det luktet noe særlig, heldigvis aldri fått det i kjeften selv :P 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor trakk han seg unna? Ville han ukke du skulle squirte eller var det i frykt for at det var urin? Kunne du tenkt deg å prøvd wetsex når dom du vet va det er? 

Skrevet

Var nylig på ferie i thailand ognår jeg badet i havet der trekke jeg shorten ned og rette penis oppover magen min så jeg kan kjenne varmen av urin mot meg.. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det vel ikke bare i en DS setting at wetsex er aktuelt.

Noen tenner på dette uten at det trenger å være dominans og underkastelse i bildet.

Skrevet
3 minutter siden, Uredd skrev:

Nå er det vel ikke bare i en DS setting at wetsex er aktuelt.

Noen tenner på dette uten at det trenger å være dominans og underkastelse i bildet.

Det er helt sant, og AB du siterte sa vel ikke noe annet heller? bare at vedkommende var i et SM forhold hvor wet var en del av det ;) 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.. Fantaserer ofte om wetsex, men aldri turt å fortelle  noen om dette. Brukte da jeg var yngere å teste dette på meg selv og ble som oftes til at jeg ble sikkerlig tent av det. 

Ønsker å høre hvordan dere som har prøvd dette med en parter likte det? 

Hvordan gikk du/partneren din frem for å spørre om dette? 

Eksen min å jeg pleide innimellom å urinere på hverandre fordi vi ble veldig kåt av det. Som en del av forspillet. Vi gjorde ofte det på hotell da det ofte er store dusjer der. Men også hjemme i boblebadet.

Skrevet
39 minutter siden, kattepusen skrev:

Det er helt sant, og AB du siterte sa vel ikke noe annet heller? bare at vedkommende var i et SM forhold hvor wet var en del av det ;) 

Selfølgelig har du rett. Mitt ydmyke poeng var vel bare at fetlife ikke nødvendig vis har alle svar.

Dette har også blitt diskutert før på KG uten at det nødvendigvis har ført til så alt for mye fysj og æsj...

http://forum.kvinneguiden.no/topic/866006-wetsex/

Til TS: Spør. Det er faktisk ikke verre. Hvis du er sammen med en person som liker deg godt nok til å ville ha sex med deg, vil ikke dette spørsmålet endre noenting. Kanskje vekker det en tanke vedkommende ikke hadde før... :lur:

Skrevet
1 minutt siden, Uredd skrev:

Selfølgelig har du rett. Mitt ydmyke poeng var vel bare at fetlife ikke nødvendig vis har alle svar.

Dette har også blitt diskutert før på KG uten at det nødvendigvis har ført til så alt for mye fysj og æsj...

Til TS: Spør. Det er faktisk ikke verre. Hvis du er sammen med en person som liker deg godt nok til å ville ha sex med deg, vil ikke dette spørsmålet endre noenting. Kanskje vekker det en tanke vedkommende ikke hadde før... :lur:

kanskje ikke alle svar, men veldig mange svar om wetsex. Fetlife er ikke bare for D/s, men for alt som er kinky og fetish. Nå med restriksjoner, fordi politikk :( 

Gjest canacas
Skrevet
2 timer siden, kattepusen skrev:

kanskje ikke alle svar, men veldig mange svar om wetsex. Fetlife er ikke bare for D/s, men for alt som er kinky og fetish. Nå med restriksjoner, fordi politikk :( 

Aldri vært på nevnte nettsted. Eller vet særlig om det. Uansett; det er noen ganger litt dumt å henvise alle dit. Kan hende fetlife er too much også. 

Skrevet
2 timer siden, Uredd skrev:

Nå tror jeg man avdekker for mye om eget privatliv. Kanskje noen ganger lønner det seg å skrive privat.

Anonymkode: 22374...66d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...