AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 Er det uvanlig eller dumt av bruden å sove i brudesuiten natten til bryllupet, hvis det er praktisk rent geografisk? Eller burde bruden sove på et annet hotellrom? Brudgommen sover hos sin familie. Anonymkode: ca6a9...25e
Tonio Skrevet 26. januar 2017 #2 Skrevet 26. januar 2017 Om det er vanlig eller ikke vet jeg ikke, men er det mest praktisk ville jeg gjort det slik. Jeg vet bare hvordan to hoteller gjør det med tanke på brudesuit og pynting om det er bryllupsnatt, og da er det bare snakk om ballonger, flaske "champagne" og blomster. Det greier dem nok fint å eventuelt putte inn under for eksempel middagen, hvis de gjør slikt.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #3 Skrevet 26. januar 2017 Jeg bodde på brydesuiten to dager før bryllupet og tilbragte bryllupsnatten sammen med brudgom der. Mest praktisk for meg å kunne ha alt jeg trengte i nærheten og slippe å måtte flytte rundt. På bryllupsdagen ordnet stuepikene rommet mens jeg var borte. Ryddet, vasket, la på nytt sengetøy, satte frem champange, glass, blomster og kort. På eget initiativ. Sa fra at jeg kom til å være der alene de første nettene og at brudgom selvsagt kom til å være der sammen med meg på bryllupsnatten. Anonymkode: 0b858...bc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå