AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 Har så vonde hemoroider. Noen som har noen kjerringråd til meg, om hvordan jeg kan lindre smertene? Jeg skal på apoteket å kjøpe shreriproct imorgen.. Anonymkode: 8e7fd...230
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 Et kjerringråd er å bruke kålblader direkte på faenskapet, eller å pakke inn en isbit og legge på. Jeg synes scheriproct funker bedre. Anonymkode: 05aae...d5c
Kinno Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 Har du Ibux Gel i hus (eller annen smertestillende gel) så smør på det. Det rådet fikk jeg av legen når jeg hadde det.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #4 Skrevet 25. januar 2017 Ibux gel som nevnt over her,og Scheriproct salven som du vet. + Isbiter pakket inn i plastpose eller vaskeklut synes jeg hjalp. Synes det var best å ligge på magen,da merket jeg smertene minst. Hemoroider er fryktelig vondt Det tok noen dager,så gikk de tilbake og ble mindre smertefulle. Anonymkode: 4de9e...070
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå