AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 http://www.klikk.no/kvinneguiden/kommentarer/bryter-normene-for-morsrollen-1703612.ece Jeg er vel egentlig en slik mor hun skriver om men jeg har aldri oppført meg så belærende eller kommet med pekefingeren til andre. Det er vel heller jeg som har fått mammapolitiet på nakken fordi jeg har hatt lyst, anledning og glede av å gjøre alt dette Jannorama synes er et slit. Men jeg ville aldri omtalt henne slik hun ordlegger seg i innlegget. Anonymkode: 76f76...cbb 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 Enda godt mammamafiaen ikke har våpen, tenker jeg Anonymkode: c1968...fce
hobbykokken Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 Jeg er også sånn som hun beskriver, men jeg har en interesse for å lage mat og tenker at anbefaling iforhold til mat er der for en grunn. Klærne til barna mine vet jeg faktisk en hel del om. Men det er fordi han er litt sensitiv i huden og trenger litt "snille" plagg. Skjønner ikke uansett hvorfor hun skriver en hel kronikk? Er det fordi hun vil forsvare seg for at hun ikke er den moren hun skulle ønske hun var? Syns det var en voldsom aggressiv undertone... 2
Silfen Skrevet 25. januar 2017 #4 Skrevet 25. januar 2017 Hun er blåst. Bittesmå? De bør sove på foreldrerom i minst et halvt år for å minske krybbedødsrisikoen. 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #5 Skrevet 25. januar 2017 Egentlig kan man gjøre som man vil, men hjelm bør man virkelig bruke hele tiden. Har selv en gammel-onkel som endte en sykkeltur uten hjelm som slevjende pleietrengende på hjem resten av livet. Anonymkode: 18abc...351 2
Arkana Skrevet 25. januar 2017 #6 Skrevet 25. januar 2017 (endret) Jeg tenker at hun nok overdriver for å få fram poenget sitt, men det finnes nå alltid ett og annet eksemplar av mødre som skal overbevise andre om hvordan de skal gjøre ting. Det er vel bare et forsøk på å skrive en (humoristisk) artikkel om at det ikke finnes bare én rett måte å oppdra barn på. Man må gjøre det som passer en selv og barna sine. Vi har f.eks. selv aldri samsovet med barna (det ville jeg kun gjort om det var helt nødvendig for å i det hele tatt få søvn). De har sovet i egne senger fra dag 1 og eldste ble flyttet på eget rom da han var 5 mnd. Endret 25. januar 2017 av Arkana 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #7 Skrevet 25. januar 2017 De fleste er slik som henne. Det er mødre som er langtidsprøvere, i slutten av 30-årene og de med ubrukelige eggstokker som oppfører seg slik hun beskriver. Mødre på 20 oppfører seg bedre enn disse hysteriske hønsene. Det verste er at barna ender opp med å bli like ubrukelige... Anonymkode: 199e4...2b9 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #8 Skrevet 25. januar 2017 " Det er sikkert godt for dem å få et ansikt på dem de hater så voldsomt!" skiver hun i en kommentar på bloggen nå ang tilbakemeldingene på Klikk.no sin Facebook-side. Altså, det virker som ikke evner å ta til seg kritikken hun ha fått og ser alt som angrep. Som om ikke hun angriper andre! Umodent! Ts Anonymkode: 76f76...cbb
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #9 Skrevet 25. januar 2017 Her er det noen som føler seg truffet av kronikken ser jeg... Anonymkode: f412b...b33 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå