Gjest Ukjenten Skrevet 25. januar 2017 #1 Del Skrevet 25. januar 2017 Hva foretrekker dere og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #2 Del Skrevet 26. januar 2017 Jeg varierer litt. Liker Lifesum pga mye farger, smilefjes på bra mat og at jeg kan legge til bilder av maten min, men det er mye mas om å betale for det. Liker my fitness pal fordi man kan lagre egne oppskrifter og lett legge dem til i 'tabellen'. Holde oversikt over vitaminene kan man også, men tar det med en klype salt. Lifesum gir mine matvarer litt mer kalorier enn MyFitnessPal Anonymkode: 0d364...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. januar 2017 #3 Del Skrevet 26. januar 2017 Jeg likte lifesum best da jeg brukte de. Syns den var enklere å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #4 Del Skrevet 26. januar 2017 Jeg liker Lifesum Anonymkode: addd6...cd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serana Skrevet 30. januar 2017 #5 Del Skrevet 30. januar 2017 Jeg har kun prøvd Lifesum, og liker den egentlig ganske godt, så jeg holder meg til den selv om den kanskje kan vise litt feil i kalorier i blant. Hadde vært greit om det var litt mer norske alternativer i menyen, men ved å søke så finner man jo det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #6 Del Skrevet 30. januar 2017 3 timer siden, Serana skrev: Jeg har kun prøvd Lifesum, og liker den egentlig ganske godt, så jeg holder meg til den selv om den kanskje kan vise litt feil i kalorier i blant. Hadde vært greit om det var litt mer norske alternativer i menyen, men ved å søke så finner man jo det meste. Du kan jo legge til matvarer selv også, da blir også kaloriene riktig. Anonymkode: 64f36...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serana Skrevet 30. januar 2017 #7 Del Skrevet 30. januar 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo legge til matvarer selv også, da blir også kaloriene riktig. Anonymkode: 64f36...f69 Jeg er aaaaalt for giddalaus til å gjøre det, så jeg overlater den jobben til noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacklost Skrevet 30. januar 2017 #8 Del Skrevet 30. januar 2017 Lifesum. Jeg vil helst ikke måtte logge inn for å bruke den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 30. januar 2017 #9 Del Skrevet 30. januar 2017 Jeg liker Lifesum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 30. januar 2017 #10 Del Skrevet 30. januar 2017 Lifesum. Ble aldri klok på mfp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earlgrey Skrevet 30. januar 2017 #11 Del Skrevet 30. januar 2017 Lifesum, den er mye enklere og mer oversiktlig synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå