AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 Vi har kjøpt ny bolig, der det befinner seg noen fæle fliser over kjøkkenbenken. Det er sånne "ujevne" fliser, så jeg tviler på det blir fint å male. Finnes det noen type plater man kan ha over? Hehe! Litt sånn veggfornyer til kjøkkenet? Uten å måtte fjerne flisene? Drømmen er jo å ha en slett overflate der. Anonymkode: db8f5...c3e
Krutthøna Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har kjøpt ny bolig, der det befinner seg noen fæle fliser over kjøkkenbenken. Det er sånne "ujevne" fliser, så jeg tviler på det blir fint å male. Finnes det noen type plater man kan ha over? Hehe! Litt sånn veggfornyer til kjøkkenet? Uten å måtte fjerne flisene? Drømmen er jo å ha en slett overflate der. Anonymkode: db8f5...c3e Dere kan sette opp nye plater på veggen, feks. gips eller spon. Men, jeg hadde nok fjernet flisene først.
tdm900 Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har kjøpt ny bolig, der det befinner seg noen fæle fliser over kjøkkenbenken. Det er sånne "ujevne" fliser, så jeg tviler på det blir fint å male. Finnes det noen type plater man kan ha over? Hehe! Litt sånn veggfornyer til kjøkkenet? Uten å måtte fjerne flisene? Drømmen er jo å ha en slett overflate der. Anonymkode: db8f5...c3e Du må få av de som sitter der fra før. Det må nok, om de sitter hardt, bruke mulig en meisel el.lign. Det er som er renest og helt sikkert penest å sette opp, er plater. De er vel å få kjøpt hos Ikea, men også Fibo Trespo har, i forskjellige mønstre som etterligner fliser. De må uansett kappes til rett høyde for avstand mellom benk og overskap.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #4 Skrevet 25. januar 2017 Er dette veldig vanskelig? Eller er det mulig å få til uten fagfolk? Ser for meg det er veldig mye styr med å meisle bort flisene hilsen jente 25 med null erfaring når det kommer til oppussing! 😂 Anonymkode: db8f5...c3e
ism85 Skrevet 25. januar 2017 #5 Skrevet 25. januar 2017 Er plater helt sikkert penest? Billig etterligninger spør du meg, alt for mye laminat over alt for tiden. Fliser, puss, egnet maling, glass, metall, tre, stein, akrylkompositt osv er bedre og penere imho. Men enig i at flisene må bort først.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #6 Skrevet 25. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har kjøpt ny bolig, der det befinner seg noen fæle fliser over kjøkkenbenken. Det er sånne "ujevne" fliser, så jeg tviler på det blir fint å male. Finnes det noen type plater man kan ha over? Hehe! Litt sånn veggfornyer til kjøkkenet? Uten å måtte fjerne flisene? Drømmen er jo å ha en slett overflate der. Anonymkode: db8f5...c3e Jeg har tapet Anonymkode: 49553...711
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå