CaraCaraMia Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 Jeg merket med siste mann jeg datet, at jeg ble så utrolig stresset for om han skulle forlate meg. Jeg ødelegger meg selv med dette her, går bare rundt og tenker "han kommer til å dumpe meg". Og dumpet blir jeg alltid, selv om jeg ikke sier noe om den usikkerheten jeg føler. Er det vanlig å ha det sånn? Skal sies at jeg har vært i noen veldig destruktive forhold som har gjort meg usikker og generelt stoler jeg ikke så godt på menn. Prøver å jobbe med det, men er vanskelig. Jeg får lett dater også, men de stikker jo bare.. Hadde bare vært interessant med andres innspill på dette her
Zouk Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 Har ikke samme erfaring, men: Hvis du har vært i destruktive forhold, kan det være at du med nye dater kjenner igjen "dstrukitivitet" og at det er det som får deg til å tenke at han kommer til å gå? Fordi du vet at lignende trekk har vært tilstede i de dårlige forholdene? Kanskje du ikke er rask nok til å avslutte selv?
CaraCaraMia Skrevet 25. januar 2017 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2017 2 minutter siden, Zouk skrev: Har ikke samme erfaring, men: Hvis du har vært i destruktive forhold, kan det være at du med nye dater kjenner igjen "dstrukitivitet" og at det er det som får deg til å tenke at han kommer til å gå? Fordi du vet at lignende trekk har vært tilstede i de dårlige forholdene? Kanskje du ikke er rask nok til å avslutte selv? Det kan godt være. Nå datet jeg en surfer dude og det var flere tegn på att vi ikke passet sammen. Likevel ville jeg få det til å funke men han fant seg noen andre.. Jeg må kanskje bli tryggere på å tøre å være alene. Tviler på at menn sitter og analyserer like mye som vi damer gjør altså
Gjest Newroz Skrevet 25. januar 2017 #4 Skrevet 25. januar 2017 Jeg er også litt sånn. Redd for å bli dumpa, og tenker fort: "Ja, det er veldig koselig nå, men om en liten stund blir jeg vel dumpa". Da prøver jeg å tenke på at om han nå skulle finne på å dumpe meg, så er det virkelig hans tap. Jeg vet jo at jeg vil finne meg en annen. Det gjør det litt lettere, selv om det er en ganske overflatisk og overlegen holdning
CaraCaraMia Skrevet 25. januar 2017 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2017 7 minutter siden, Newroz skrev: Jeg er også litt sånn. Redd for å bli dumpa, og tenker fort: "Ja, det er veldig koselig nå, men om en liten stund blir jeg vel dumpa". Da prøver jeg å tenke på at om han nå skulle finne på å dumpe meg, så er det virkelig hans tap. Jeg vet jo at jeg vil finne meg en annen. Det gjør det litt lettere, selv om det er en ganske overflatisk og overlegen holdning Tror vi damer har lett for å tenke sånn Jeg har allerede blitt invitert på date av flere, så det er jo som du sier ikke noe problem å gå videre. Men det er den følelsen man har om man er bra nok? Er man pen nok? Er man tynn nok? Jeg sliter med å spise ordentlig også i dating-situasjoner. Siden jeg er så redd for å bli forlatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå