Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er voksen student. Har fått en ny venn i klassen i det siste. Ryktene sier at han er homo. Han er ca 40 år, singel og barnløs. Han kan definitivt ha litt homofakter, hvis det er lov å si. Greia er at jeg er dritglad for å ha fått en ny venn etter å ha følt meg alene. Og han er veldig kontaktsøkende. Han har meldt meg på kurs med han, og vi skal på to overnattingsturer, med ei til. Han tar mye kontakt og er morsom å snakke med. Jeg har prøvd å spørre litt, men han snakker ikke om ekser, damer/menn, noe som helst som kan avsløre det. Facebooken hans er delvis stengt fra meg, tror jeg, den inneholder ingenting omtrent.

Hvorfor så viktig å finne ut om han er homo? Jeg er redd for å gi feil signaler. Som sagt veldig glad for å få ny venn, og smiler ekstra mye til han, sier ja til alt han foreslår av turer/kollokvie. Hvis han er hetero bør jeg kanskje roe ned litt. Men jeg har trodd han var homo, men nå vet jeg jammen ikke, siden han ikke gir noen tydelige signaler hverken den ene eller andre veien...

Hva skal jeg gjøre for å finne det ut? 😃

Anonymkode: a5045...d33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn driver folk på i klassen min, spekulerer om jeg er lesbisk eller ikke. Jeg er jo litt skeiv men hvorfor skal det bli allmennseie om jeg ikke ønsker det? 

det er plagsomt.

er du intressert i han eller?

Anonymkode: a4245...f7f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...