Gå til innhold

Er 1million for lite for et bryllup?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man må være bra idiot for å bruke så mye penger. Kos dere i et økonomisk ruinert ekteskap.

Anonymkode: 25005...35c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis 1 mill er for lite for et bryllup så tør jeg aldri gifte meg!!!🙈

Anonymkode: d8f2f...7e6

Skrevet

Jeg syntes synd på mannen sin som må være med på å betale for konas "drømmebryllup". Jeg ville heller ikke valgt å ha bryllup på The Thief, med masse hotellgjester i hverdagsklær surrende rundt. I Sverige er det noen fine slott du kan leie, og få lokalene for deg selv. 

Anonymkode: 23d1d...9ea

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle jeg skryte? Jeg har ikke akkurat giftet meg før, så jeg vet jo ikke hvor mye det går i. Men jeg vil fortsatt ha drømmebryllupet. 

Anonymkode: 39dbc...c97

Bridzilla :alice:

Drømmebryllupet er viktig, ikke så nøye med mannen da :P

Anonymkode: d7454...213

• Liker 1
Skrevet

Hvis du skal ha megabryllup i et attraktivt lokale om få måneder så tror jeg du må plukke opp telefonrøret og ringe en bryllupsplanlegger asap. 

Du får til drømmebryllupet på det budsjettet, men om du får det til på den tiden er et annet spørsmål. 

Anonymkode: b5042...c41

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle jeg skryte? Jeg har ikke akkurat giftet meg før, så jeg vet jo ikke hvor mye det går i. Men jeg vil fortsatt ha drømmebryllupet. 

Så ditt drømmebryllup er å kopiere det pinlige bryllupet til Jon Arne Riise?

Ha ha ha godt forsøk. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner at dette er en tulletråd for den som vil bruke så nye på et bryllup hadde ikke negynt 6 mnd før. Heller 3 år før.

Anonymkode: a9ee3...f69

• Liker 2
Gjest Hummel34
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner at dette er en tulletråd for den som vil bruke så nye på et bryllup hadde ikke negynt 6 mnd før. Heller 3 år før.

Anonymkode: a9ee3...f69

Nettopp :-)

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor være så spydige mot TS? Her inne er det alle typer mennesker, arbeidsledig, uføretrygdede, lavtlønnede, advokater, leger, sivilingeniører, folk som arbeider på plattformer utenlands. Mest sannsynlig så er det noen her inne som tjener langt over flesteparten her inne. Kanskje TS har en rik mann? Tipper du får akkurat det bryllupet du drømmer om med 1 million, du kan få et fint bryllup til 100000kr også! Men om dere må ta opp lån for å ha er så dyrt bryllup så er det neppe verdt det da, men har dere pengene så kjør på sier nå bare jeg !

Anonymkode: f611e...38c

Kanskje TS er rik selv. Men det er dårlig trolling, for hvis man har så raus økonomi at man kan bruke en million på slikt (og det er nok av folk i Norge som kan det, men de fleste som kan det, gjør det ikke), da vet man hva ting koster, dette er jo helt standard ting som lokaler, arrangering, underholdning, transport, overnatting. Hvis ts har et budsjett på en million, må hun da ha en formening om hva det skal inneholde: designkjole, diamantssmykker, gjestegaver, eller helikoptertransport til alle, kjent band som spiller, kjendistoastmaster eller unike lokaler. Alt alt alt i hele verden får man ikke for en million i Norge, men The Thief, god mat og masse alkohol burde være innafor med veldig god margin (hvis ikke alle gjester skal fraktes dit og overnatte flere døgn og spabehandles).

Anonymkode: 5197d...b0f

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Skal gifte oss til sommeren, og jeg har alltid drømt om å ha et stort superflott bryllup og et flott, stort lokale(hotell). Tenker på feks the thief i Oslo. Vil ha nok alkohol og masse god mat til gjestene. Regner med at det blir 100-150 gjester. Vårt budsjett er på 1 mill, ikke mer, helst.

Hvor mye brukte dere på deres bryllup og hvordan var deres lokaler osv?

Ja, du trenger minst ti millioner. 

Skrevet
På 25.1.2017 den 19.20, AnonymBruker skrev:

Alt under en milliard er stakkarslig.

Anonymkode: 51c21...51b

Heilt rett. Helst 3!!! Og 150 000 gjesta. Alt anna er småleg og berre tull

Skrevet

1 million var i minste laget for et bryllup. Skal man ha et respektabelt bryllup, bør prisen ligge på 2 - 5 millioner kroner. Minst.

Anonymkode: 5a966...e04

Skrevet
På 25.1.2017 den 19.23, AnonymBruker skrev:

Jeg har booket julebord på Plaza i Oslo, og med underholdning og overnatting til gjestene så havnet regningen på rett over en million, men det var nesten 300 deltagere og mange som hadde rom. Men nå er julebord med buffet trolig en helt annen pris enn servering av flere retter, og pynt, underholdning og nattmat så kan det nok bli sammenlignbart? Aner ikke. 

Du får ringe dem og høre etter kuvertpris og leie av lokale, også regne hva du betaler for toastmaster, musikk, kjole og suiten osv. 

Jeg hadde et kjempefint bryllup med 103 gjester totalt (inkl brudeparet) og betalte 69 000 for alt, men vi hadde gratis band og toastmaster, og billig lokale som vi pyntet og ryddet selv dagene før og etter. 

Anonymkode: 452b5...807

Gratisk toastmaster? Er ikke de vanligvis gratis? Det pleier da å være en av gjestene?

Anonymkode: ea360...7cf

• Liker 1
Skrevet

En million? Da mener du vel bare budsjett for kjolen regner jeg med? 

Anonymkode: febdd...067

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde brukt de pengene på noe annet....verdien av ekteskapet burde ikke ligge i hvor stor kapital man bruker.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratisk toastmaster? Er ikke de vanligvis gratis? Det pleier da å være en av gjestene?

Noen bruker venner eller familie, andre bruker profesjonelle. 
Var i to bryllup i fjor sommer; det ene paret hadde en onkel som toastmaster, det andre hadde booket en lokal standup-duo, som var profesjonelle toastmastere, til jobben.
Når vi gifter oss, blir det helt klart en profesjonell toastmaster, for da er man sikker på at alt går som smurt. Er jo ikke bare bare for onkel Tor å skulle time hele bryllupet sammen med hovmesteren, hvis han aldri har gjort det før.

• Liker 1
Skrevet
På 29. januar 2017 den 16.56, AnonymBruker skrev:

Vanket i et litt snobbete miljø i utlandet, der skulle det være kjendistoastmaster. En programleder fra tv, skuespiller, komiker eller noe. Jo mer kjent, jo bedre (og dyrere). Det var studenter også, som hadde det som bijobb (ikke så dyre da). Så at man peker ut en random slektning som tør å snakke er ikke sikkert når man har et raust budsjett.

Anonymkode: 5197d...b0f

Skrevet
På 25. januar 2017 den 19.06, AnonymBruker skrev:

Hei.

Skal gifte oss til sommeren, og jeg har alltid drømt om å ha et stort superflott bryllup og et flott, stort lokale(hotell). Tenker på feks the thief i Oslo. Vil ha nok alkohol og masse god mat til gjestene. Regner med at det blir 100-150 gjester. Vårt budsjett er på 1 mill, ikke mer, helst.

Hvor mye brukte dere på deres bryllup og hvordan var deres lokaler osv?

Synes det er snaut. I grunnen forventer jeg at dette er rundt verdien sv det  folk kommer til å gi i gave den dagen vi gifter oss. 

Anonymkode: 3c94e...20d

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Må være et kongelig bryllup dette...:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...