AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 Så, avdelingen vår har flyttet til et annet sted i bygget (kontor). Nå er vi plassert rett ved siden av toalettene. Problemet er bare at man kan høre ALT av hva folk gjør der inne, og det resulterer i at jeg heller velger å løpe opp o 3.etg i kantina for å gå på do. Dette er faktisk en så stor sak for meg at jeg nå vurderer å slutte. Hva gjør jeg? Er det bare jeg som er rar? Anonymkode: 1acb2...f64
boblevann Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 Ja, du er rar om du seriøst vurderer å slutte pga dette. Fortsett å løp opp og se på det som dagens trim, eller skru på vasken når du er på do hvis lyder er et så enormt problem. Alle går på do, alle vet hvilke lyder det lager, og alle vet hva som blir gjort der inne. Hvorfor er det et problem? 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 Hva du gjør? Går på do som alle andre.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #4 Skrevet 25. januar 2017 Be dem lydisolere, eller løp de tre trappene. Ville du sluttet i jobben hvis det eneste toalettet var tre etasjer unna? Anonymkode: 8740a...649
tingeling Skrevet 25. januar 2017 #5 Skrevet 25. januar 2017 Ville vurdert å sende en melding om dette til AMU, hvis dere har det. Det er jo ikke spesielt hyggelig for noen å ha det slik. ( vet at det ikke er en stor sak, og ikke sikkert AMU tar den, men verdt et forsøk)
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #6 Skrevet 25. januar 2017 Ta eierskap til prompelydene dine. Vær stolt av deg selv og dine naturlige prosesser. Ingen grunn til å slutte. Anonymkode: 3ed87...3aa 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #7 Skrevet 25. januar 2017 Altså gjør du nummer to på jobb, eller er du redd for at noen skal høre deg tisse? Anonymkode: fed78...797 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #8 Skrevet 25. januar 2017 Bæsje kan du gjør hjemme, er vel ikke veldig big deal om folk hører deg tisse Anonymkode: 05932...77b 1
exictence Skrevet 25. januar 2017 #9 Skrevet 25. januar 2017 Gjør det noe å løpe opp i 3 etasje da? Det hadde sikkert jeg og gjort, men hadde ikke tenkt at det var noe problem.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #10 Skrevet 25. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bæsje kan du gjør hjemme, er vel ikke veldig big deal om folk hører deg tisse Anonymkode: 05932...77b Er slettes ikke alle som kan det. Er mange som har mageproblemer. Anonymkode: cfdb8...88c 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #11 Skrevet 25. januar 2017 Jeg skjønner deg sånn passe godt. Aldri vært komfortabel med at andre kan høre meg på do eller felles do. Men jeg plages litt med luft i magen. Det er ikke så veldig lenge siden jeg måtte gå på felles do. Det var bare en bås ledig så jeg satte meg der. Hva skjer? Jo, jeg promper så høyt som jeg aldri har prompet før. Det var helt umulig å holde igjen eller kontrollere. Hun i nabobåsen ble tydeligvis veldig overrasket for det kom et tydelig "oi" fra henne. Skyndte meg ut og tror ikke noen rakk å se hvem synderen var. Etter det har jeg kun gått på de "enslige" doene der jeg kan fise i fred uten å bekymre meg for hva naboen får med seg. Anonymkode: 03128...60b 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #12 Skrevet 25. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så, avdelingen vår har flyttet til et annet sted i bygget (kontor). Nå er vi plassert rett ved siden av toalettene. Problemet er bare at man kan høre ALT av hva folk gjør der inne, og det resulterer i at jeg heller velger å løpe opp o 3.etg i kantina for å gå på do. Dette er faktisk en så stor sak for meg at jeg nå vurderer å slutte. Hva gjør jeg? Er det bare jeg som er rar? Anonymkode: 1acb2...f64 Pisse klarer du å la folk høre. Bæsje kan du legg papir i bånn så går det greit. Prompe kan du dra skinkene fra hverandre så høres det ikke. Skjønner det kleint dersom du skal sette i gang å prompe og bæsje da for fullt. Anonymkode: 62d11...ab4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #13 Skrevet 26. januar 2017 Hvorfor er dette et problem? Skjønner ikke? Det er helt normalt å ikke synes noe om at andre kan høre dolydene en lager. Vi har det sånn på jobben også, toalettene er idiotisk plassert. Vi går bare ned et par etasjer og går på do der. Problem solved? Hva i alle dager er det som er så problematisk med å gå opp 3 etasjer for å gå på do at du vurderer å slutte for det?? Og hvordan har du tenkt å sikre deg å få en jobb uten slik doplassering igjen? Skal du spørre om det på jobbintervju?? Lykke til med å få jobb da... Anonymkode: f206d...c00
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. januar 2017 #14 Skrevet 26. januar 2017 (endret) Dessuten er dodraugen der . Endret 26. januar 2017 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #15 Skrevet 26. januar 2017 Gå på do før og etter jobb Anonymkode: 0220f...998
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå